💬
Logga in
Fuska.se

Vem Är Elitseriens Bästa Spelare?

58 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
(Steezy @ 01/12-2004 18:15:50)

alltså skojar ni eller! för det första så suger foppa, för det andra så vann lhc över djurgården med 3-0 !!! fredrik norrena är lätt bästa målvakten och Kristian Huselius bästa spelare!!! LHC tar sm-guld 04-05 !!!

Fogga suger, nädu. :angry: Han är världens bästa hockeyspelare. <_<

nää sdet är Wayne Gretzky
Nivå 3 · Lärling
(Wapor @ 01/12-2004 18:31:37)
(Steezy @ 01/12-2004 18:15:50)

alltså skojar ni eller! för det första så suger foppa, för det andra så vann lhc över djurgården med 3-0 !!! fredrik norrena är lätt bästa målvakten och Kristian Huselius bästa spelare!!! LHC tar sm-guld 04-05 !!!

Fogga suger, nädu. :angry: Han är världens bästa hockeyspelare. <_<

nää sdet är Wayne Gretzky

Skämtar du?Han la av 99.Plugga på grabben :)
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

foppa e överreklamerad han är väl inte så bra hade han vart bäst hade modo legat 1a... FBK vinner i år

Nivå 4 · Lärling

foppa e överreklamerad han är väl inte så bra hade han vart bäst hade modo legat 1a... FBK vinner i år

Tror du att dom skulle ligga etta bara för att dom har världens bästa hockeyspelare? <_<

Det räcker inte med en bra spelare. ^_^

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Foppa är inte överreklamerad.

Han toppar t.ex. poängligan 3p före 2:an.

Han har visserligen haft det tungt ibland, men när han väl kommer igång dominerar han rinken.

Det är sj*vla laget Modo som är överreklamerat.

Visserligen har nästan alla i laget spelat i NHL, men flera har tappat sin kapacitet/lirade mest i farmarlagen.

Weinhandl har varit riktigt bra iår.

Mycket tack vare att han lirat i samma kedja som Foppa & Svartvadet.

En spelare gör inget lag, men det är väl en bra bit på vägen.

De yngre spelarna satsar mycket hårdare, bara för att få lira med Foppa.

2 Dec 2004
Nivå 6 · Fuskare

jag tycker Zäta, Hossa , Foppa, Brendan och Jokinen som är de bästa typ!

3 Dec 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

de lag som ska ut är enligt mig: linköping, södertälje, mora och timrå för de har inte vart med lika länge... in ska västerås, aik, leksand och rögle!

11 Dec 2004
Nivå 4 · Lärling

Henrik Lundqvist e klart bäst

12 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling

Marty var när han gick så jag säger MARTY TURCO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Jan 2005
Nivå 4 · Lärling

Peter Forsberg, Modo Hockey

19 Jan 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

du har glömt zedeno chara han äger

17 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

Jokinen är ju bäst!!

Kolla finsken!

Han är BÄST!

18 Feb 2005

Henrik ''Henke'' Lundqvist, Frölunda Indians!

Min idol f*n!

Nivå 6 · Fuskare

Henrik Lundqvist! Jag älskar Frölunda!

Annars tycker jag Zetterberg!

Nivå 1 · Novis

Floppa är överskattad enligt mig, sure, han kanske ligger bland dom bästa i poängligan trots att han är skadad, men när han kommer igång som han gör ibland är det mäktigt att se honom...

Weinhandel är mycket talangfull, fattar inte hur killen kan spela med ett öga typ.

Olli Jokinen kör inte i elitserien längre och jag har inte så mycket koll på honom.

Hossa kör inte heller i elitserien men var mycket mycket viktig för Mora, som tappat en del utan honom.

Cristian Bäckman tycker inte jag platsa på en sådan här lista om man kollar på alla talanger som finns nuförtiden i elitserien.

I sina bästa stunder är "Henke" RIKTIGT bra, nästan omutlig i kassen.

Brendan Morrison.. Vad ska man säja? Han , Knuble och Husse var en av eliitseriens bästa kedja genom tiderna, och det är riktigt stort. Förut så tippade jag nog att lhc skulle ta hem bucklan till det falska köpinget. Men nu när Kristian har fått sparken så.. So long Linköping!

Souray hade ju stora förväntningar på sig som fbks första nhlvärvning, och har uppfyllt dom ganska bra.

"Zäta" är mäktig, mer finns inte att säja, när han sätter fart är det nästan omöjligt att stoppa honom.

Marty Turco var mycket viktig för Djurgården... Vilken FANTASTISK klubbteknik för en målis! Wow!

Vill för övrigt tillägga att jag är ett färjestadsfan!

Over 'n out

edit: Hahaha, så glömde jag vem som är elitseriens bästa spelare.... ;)

'Lundkvist ffs! ^^

Senast ändrad:

19 Feb 2005

Tom Koivisto har varit bra på senaste tiden tycker jag :) Kanske beror det på hans träklubbor. :student:

22 Feb 2005

Någon i Mora tycker jag bäst om vet inte hans Namn <_<

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Någon i Mora tycker jag bäst om vet inte hans Namn  <_<

shawn horcroff kanske,eller marian hossa, rastislav pavlikosky, marcel hossa nån av dom kanske?

Marian Hossa spelar in i Elitserien längre :student:

9 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

Tycker Daniel Alfredsson, Frölunda Indians ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in