💬
Logga in
Fuska.se

Ny Fuskkod

15 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

CIRKEL, HÖGER,CIRKEL,HÖGER,VÄNSTER,FYRKANT,TRIANGEL, UPP

vad e det för kod?????

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

vad e det för kod?????

Du blir aldrig efterlyst, dvs du kan busa hur mkt som helst utan att ha problem med snuten! :gitarr:
Nivå 0 · Nykomling

coolt :cool:

Nivå 0 · Nykomling

VAUTSIVAU :cool:

24 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Funkar den :D ?

Nivå 0 · Nykomling

Old Crap!.... <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Old Crap!.... <_<

Denna kod är i och för sig ganska "purfäsk".... den blev offentlig i förra veckan!

Men...det är ju klart, gårdagens nyheter är kanske old crap! :gitarr:

25 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Den är minst den vecka gammal. Själv tycker jag inte om att aldrig bli efterlyst. Det enda som är bra med det är att man kan utforska area-61 ifred och andra nästan oåtkomliga ställen :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Den är minst den vecka gammal. Själv tycker jag inte om att aldrig bli efterlyst. Det enda som är bra med det är att man kan utforska area-61 ifred och andra nästan oåtkomliga ställen :P

Ja det är väll kul
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Du kan ju alltid slå in koden för 6 stjänor efterlysning OM DU VILL HA LITE SKOJ: CIRKEL, HÖGER, CIRKEL, HÖGER, VÄNSTER, FYRKANT, X, NER :gitarr:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vem behöver fuska för att få 6 stjärnor
1 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

det fönkar inte

2 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Min favorit kod är den som gör att man kan rekryterna alla som en gäng medlem. :ph34r:

4 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

:cool: min bästa kod är det spelet utklartat koden :cool:

Nivå 0 · Nykomling

Skicka in som fusk till arkivet istället.

*låst*

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.