Läs rubriken. Är spelet värt att köpa? Vad tycker ni?
Super Mario Sunshine
↗ till inläggetLäs rubriken. Är spelet värt att köpa? Vad tycker ni?
ja
Ja det är det :D
Varför är det värt att köpa? Förklara...
BÄST
Förklara BÄTTRE...
Det är värt att köpa men shit, det skrämde skiten ur mig :cry:
Jag tycker det är kul. Varför? Tja, fin grafik, bra varaktighet (det kommer ta dig ett bra tag att hitta alla blåa mynt). Varierade banor med bra musik och fina ljudeffekter. Dock kan det huvuduppdragen vara lätta. Det finns ändå många dolda shine sprites att finna och man tröttnar inte på att spela det i första taget.
Det är kul att man alltid kan hitta nya shines och blåa mynt.
Men det finns endel som värkligen hatar Super Mario SunShine.
Tack! Det var bättre! Tror att jag köper spelet då... KazeN^ Sa ju att det är lång varaktighet... Och man tröttnar inte på deti första taget... =) Men jag undrar lite vad det går ut på? Är det som på Snes? Man ska rädda en prinsessa?
Ja man ska rädda Peach
köp det det rockar :cool:
Det verkar inte som om man ska rädda Peach när man börjar spela.
Jag gillar deras röster i scenerna
Baby Bowser har kidnappat Peach för att Bowser säger att Peach är Baby bowsers mamma och då ska mario rädda henne.
man ska dels rädda peach men man ska ta bort allt smuts för mario har blivit anklagad att ha smutsat ner om jag kom ihåg rätt
grafik:10 skit bra
kontroller:10 ochså bra
hålbarhet:8 man tröttnar typ på en och en halv månad............
ja det är värt och köpa et..........
Spelet är i min hand nästa vecka! =D =)
Tack för era förslag varför jag ska köpa det... =)
ok, varför får du det inte förens en vecka? ja ska skaffa lm när ja har tröttnat på animal crossing... för de e inne för mig ;) fast ja skaffa de när de kom ut :D ja önskar att ja glömmer bort hela spelet och sedan kör om det :)
Fast så beror det ju på hur bra du är också. Om du är riktigt usel (vilket jag inte tror du är) så kommer det ta ett braaa tag innan du kommer till sista bossen. Jag har däremot spelat om det ett antal gånger nu. Lycka till med spelet.