💬
Logga in
Fuska.se

Splinter Cell

39 svar · startad

Du ska ju in i genom fönstret.

jag slutade med splinter cell på medeltiden.

Du levde inte på medeltiden ditt OFFER

22 Jan 2005

Det första jag gjorde var att försöka omplacera alla lik, men lyckades inte. Därför startade jag om banan och tog LÅNGA omvägar för att gömma dem där jag visste att det var säkert. Exakt vart kommer jag inte ihåg, men där nere i garaget finns det väl lampor man kan ta sönder och många mörka ställen? Jag har för mig att jag la ganska många lik där nere.

När du ska upp till fönstret:

Jag vet inte om jag minns rätt, men jag tror att det var på vänstra sidan av balkongen. Hoppa upp där, vänd dig mot väggen och hoppa, så att du kan ta tag i röret, stuprännan, kanten eller vad det nu är. Dra dig efter kanten mot fönstret. Hoppa in.

[EDIT] - Om det är nåt lik som ligger risigt till för dig är det nog de som ligger i trappan eller det där "framåt en bit och uppåt två trappsteg". Garaget är det inte iaf.

Senast ändrad:

28 Jan 2005

jag tror att man ska stänga av larmet på någon dator i rummet innan balkongen,

eller så ska du klättra på en stupränna eller nåt på balkongen mot det öppna fönstret :huh:

5 Feb 2005

den e i ett sovrum bakom en tavla!

8 Feb 2005

hehe tack för tipsen :P

men nu är jag väl kunnat klättra ävet på "stuprännan"

så klarar jag inte rummet haha ...

man får ju inte döda vakterna och när jag skuter på lampan

så larmar dom asså jag e nog lite för dum för såna här spel :P

16 Feb 2005
↗ till inlägget

hehe tack för tipsen :P

men nu är jag väl kunnat klättra ävet på "stuprännan"

så klarar jag inte rummet haha ...

man får ju inte döda vakterna och när jag skuter på lampan

så larmar dom asså jag e nog lite för dum för såna här spel :P

haha klarat d nu e på c.i.a hq lr nått sånt :P

man börjar i "trädgården"

hehe hur f*n kmr man in då !!

:P

21 Feb 2005
Trådstartare #29

<_< Jag började om på den skumma bannan som man var tvungen att gömma vakterna, jag har gömt dom på ett bra ställe tror jag i alla fall :huh: . Men nu e det så ILLA så jag vet inte hur faan jag ska öppna dörren som är i rummet där det finns 2 datorer, dörren leder ju ut till balkongen , där av ska man ju hoppa upp o klättra jäms väggen. Men hur faan får jag upp dörren ........HJÄÄÄLP MIG :unsure:

22 Feb 2005

Du använder Lock Pin

Du använder Lock Pin

Du använder Lock Pin

23 Feb 2005
Trådstartare #33

Har försökt att använda Lock pin men det funkar inte <_< .

pröva igen då

pröva igen då

26 Feb 2005
Trådstartare #36

<_< Håller på att fundera på vad man ska göra me Laser-mic e det nån som vet hur man gör? anntar att hissen e brevid ögon scannern..men hur funkar Laser micen.... :(

27 Feb 2005

man lyssanr av samtal. Är det nån som har pandora tomorrow, jag är på jerusalem banan

21 Mar 2005
Trådstartare #38

<_< Håller på med att lösa banan som heter : Defense Ministry. Har kommit till att man ska hoppa in genom ett fönster då man hamnar i köket där det står 2 kockar (typ), dom har jag tagit tag i och sänkt dom och gömt dom i frys rummet, efter det så går jag till det andra rummer typ det är väl en resturnge eller liknade. Där kommer det en vakt som jag tar tag i , honom gömer jag i frys rummet, man går vidare ner för en trappa där det står ytligare en vakt mellan pelarna, honom gömmer jag i frys rummet......efter det så går man ju ner ytligare en trappa då man har kommit till botten våningen, där står det 2 vakter, en står typ under trappa närheten av datorn , honom gömmer jag liksom den andra också i frys rummet, efter det så utför jag uppdraget: Deactivate the courtyard security laser grid. Efter ett tag så kommer det ju en vakt som sätter sej vid datorn, honom har jag dödat då gick det åt h*lvete slår jag ner honom går det åt h*lvete allså det blir game over typ :angry: Jag har även scannat av ena ögat och det funkar ju bra ..men fråga är vad jag ska göra efter allt som jag har försökt att förklara, efter det att jag har vart på datorn innnan vakten kommer så står det såhär : Laser-Mic the Grinko and Masse conversation in the glass elevator leading to Nikoladze`s office

SNÄLLA HJÄLP MIG ! :unsure:

23 Mar 2005

vakten som kmr in efter man dödat dom 2 vakterna (på nereplan)

honom ska man "ta bakifrån" o gå till dörren där man behöver "ögokod"

så öppnas den ;)

så e de bara att gömma honom o gå ut i trädgården ;)

28 Mar 2005
↗ till inlägget

man lyssanr av samtal. Är det nån som har pandora tomorrow, jag är på jerusalem banan

jag har pandora tommorow och jag är på banan efter jerusalem. Ska inte spela det mer väntar på Splinter Cell. Chaos teory

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in