Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi
ps. Jag har Celebi :kung:
Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi
åå coolt
Jag har hört att man måste fånga alla Unknown i bokstavsordning...
det funkar typ inte men jag har inte testat
↗ till inläggetMen är Celibi bra??? :huh:Celebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi
ja den är ganska bra
↗ till inläggetCelebi FICK MAN för ca.3 år sedan på Celebi Tourse genom sverige man skulle stoppa in sitt spel i en apparat sedan fick man celebi
celebi är bara en helt vanlig pokemon men han går inte att få tag i bara på japankt version
Min kompis har den på sitt FR,han fick den genom fuskmaskin,jag har alltså Celebi på Pokedexen på mtt FR
Det går om man har Pokémon Stadium 2 på N64 GARANTERAT
↗ till inläggetMen kan man köpa det i Filipinerna ??? :unsure:det går inte i alla fall vad jag vet men man ska ge nåt till kurt men då måste man ha japanskt spel tror jag
Men jag har köpt mitt pokemon spel i flilipinerna men har jag då japanska verisonen???
Det ser du ju! Isåfall ska det stå på japanska!
↗ till inläggetOk!Det ser du ju! Isåfall ska det stå på japanska!
Gör de det?
Det kanske är likadan text fast inte japanska
Vad menar du?
bara så alla vet kan man bara få celebi av club nintendo, men det går inte längre, fast jag har den på level 50.
Jag har en guide för guld, silver och kristall, där står det att enda sättet är genom Pokémon Stadium 2. Jag tror att det finns något fusk, men det står allt utom fusk i den boken.
↗ till inläggetJag har en guide för guld, silver och kristall, där står det att enda sättet är genom Pokémon Stadium 2. Jag tror att det finns något fusk, men det står allt utom fusk i den boken.
jag har också dom guiderna du har + lite till
jag har den den sugerrrrrrrrrrr så mycket jag fick virus i min game boy så jag var tvungen att börja om
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in