Tågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen...
Sno Tåg
Visste inte att man kunde göra tåg mission :unsure:
Ska nog testa.. :D
↗ till inläggetJag har klarat level 1 på det.. :DVisste inte att man kunde göra tåg mission :unsure:
Ska nog testa.. :D
↗ till inläggetTågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen...
Det visste jag, Jag har klarat ganska mycket på det, haha, en gång ställde jag en BMX på en vagn,
Det finns olika stationer på olika ställen
↗ till inläggetDet finns level 1 och 2 jag har klarat bådaTågen i LS stannar på Unity Station eller Market Station, mellans tågen i SF stannar på Cranberry Station. I LV, stannar tåget på tre stationer, Sobell Train Yards, Linden Station, & Yellow Bell Station. Kapa tåget när det stannar på stationerna. Spring fram till Loket och kasta ut föraren och gasa. När du fått kontroll tryck R3 för att börja uppdragen...
Man kännar inte mycket på tåg.
↗ till inläggetMan kännar inte mycket på tåg.
jo de gör man ju .. typ 50 000 ... men har ni redan kommit på att man kan köra tåguppdrag... klarade dom för as länge sen ju .
↗ till inläggetOm man har klarat level 1 och 2 får man 50,000 om man gör det uppdragen igen.Man kännar inte mycket på tåg.
Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
↗ till inläggetJag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
hahah . inte ja heller.. . ja har gjort typ fult liv+ skyddsvästkoden massa ggr o man får ju pengar till den me .. har 66 miljoner :visslar: B) :P
Orka fuska, Jag kan och orkar ändå.
↗ till inläggetJa det är smart om man vill tjäna pengar :student:Jag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
↗ till inläggetJag också allt annat är tråkigtJag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
↗ till inläggetJag är inte så desperat av pengar, har redan jätte mycket :P
Man tjänar inte så mycket då,
ne men man tjänar ju aset på dom två tåguppdragen ..
↗ till inläggetne men man tjänar ju aset på dom två tåguppdragen ..
Man måste ha tillgång till alla städer,
för att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer...
↗ till inläggetMan måste klara uppdraget yay ka-boom boom..Då öppnas alla broar till LV.för att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer...
↗ till inläggetOch då kaan man göra tåg uppdragenför att kunna köra uppdragen ja.. lr ? .. men man kan ju köra tåget även om man inte har låst upp fler städer...