💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

250 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man ska få varning direkt när man bryter mot en regel. Inte ett PM med "Nästa gång !"..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #102

Tummen upp för mellanmjölk!

Varning direkt så de lär sig!

Nivå 11 · Veteranfuskare

men det är drygt att man ska behöva bli inläggslockad för en varning -.-

Nivå 3 · Lärling

Själv är jag ny här på fuska.se, har bara varit med några månader.

Jag Gillar den här sidan främst för att dessa forum är så aktiva. Massor av folk och Kluriga frågor samt jätte bra tips. Som jag också har förstått är det en ganska låg ålder, om man jämför med andra sidor. Dom flesta jag skriver med verkar vara ganska unga saker i ca: 9-14 års åldern. Många av dom här håller ju på och som man kallar det "spammar". Men många är riktigt bra också! Jag tycker helt klart att man ska ha kvar dom yngre, men slänga ut dom som inte sköter sig. Så vitt jag har sett så har fuska.se sveriges största spel forum.Eller så har jag missat det största.

Eftersom jag inte varit med så länge har jag inte läst på så mycket om regler, och vilka som har högre "ställning". Dom enda jag känner till är MR. #21 och Admin själv. Bra att jag läste denna tråd så jag också kan "anmäla". Har aldrig gjort en anmälan, men kommer nog att göra en del nu i framtiden. Tänker även läsa på alla regler ordentligt.

Det här med fuska mynt vet jag knappt något om men ser nu att jag har nästan 1000, HEHE!

HADE GÖTT ALLA

Nivå 11 · Veteranfuskare

en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

en gång anmälde jag alla draghons inlägg som var bara PYTTE lite regelbrottigt men hon fick ingen varning <_<

Det berodde nog på att du anmälde "låsinlägg". :lol: ;)

Jag minns en anmälan mot mig där det stod:

Han blockerar alla diskussioner med de där inläggen.

:lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

HAHA.. -asgarvar irl- :lol:

Den var bra.. hihi

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

va? :S vad är låsinlägg?
12 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Vad jag fattar för så är trådar som är låsta:

Antingen har det gått till överdriven "överstyr" eller vad man kan kalla det. eller så är det helt enkelt en onödig tråd! Precis som den här tråden gör nu. Vi går in på helt andra saker. Fast vissa tycker ju att en tråd ska vidare utvecklas. Naturligtvis är det själva bossarna på sidan som ska avgöra hur det egentligen ska vara!

Oftast så kan saker egentligen miss upfattas. Som t ex. det här inlägget. Jag svarar på din fråga, fast man egentligen inte ska svara på annat än själva trådens fråga. Du skrev nu en fråga som inte alls har något med tråden att göra. Därför kan någon anmäla dig eller mig. Det är i alla fall vad jag har fattat för. Fast i och för sig så är detta INTE en REJÄL regel överträdelse!

Fast nu vet jag knappt själv varför jag skrev det här. Men tyckte bara att det var en skit kul grejj...lite udda inlägg helt enkelt! :D

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men det är fint, 0013. Fortsätt så :D. Bättre med massor av anmälningar, än inga alls.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

§ 1.**, *låst* & dyl.

Frezy_man: Jag förstod inte så mycket av ditt inlägg men jag låter tråden fortsätta eftersom den handlar om Fuska.se. ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

jasg skrev ju §1.1 på alla hennes inlägg

Nivå 3 · Lärling

21: haha! ne det gör inget! :D då kan tråden fortsätta!

13 Mar 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Hrm.. Läst reglerna?

§1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället.

Nivå 4 · Lärling

tycker att Mellanmjölk och kazen ska bli moderatorer

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han anmälde ju. ;)

Det var det han menade. :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

och varför fick hon igna varningar? <_< <_< <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

och varför fick hon igna varningar? <_< <_< <_<

Inte tillräckligt grova personangrepp?

Om det nu ens var personangrepp.

Nivå 11 · Veteranfuskare

ja hon sa "Och du ska vara min bror <_<" till anorectic när jag sa att jag var cool -.-

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har hört många som säger att jag ska bli moderator i denna tråden.. =O.

Men, det är väl som # 21 säger, jag skötte mig inte som nykomling. Och därför är jag inte värd platsen ;).

Men lol, 0013.. XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in