Är det nån mer än mig som har Gran Turismo 4??
Och vad tycker ni om spelet??
Är det nån mer än mig som har Gran Turismo 4??
↗ till inläggetÄr det nån mer än mig som har Gran Turismo 4??
har inte spelat. va tycker du om de cryo ?
Jag har GT 4 det finns faktist JÄTTE många bilar :lol: :gitarr: :lol:
Det är kul. Vad tycker du själv?
Ja grymt bra blev det!!! Väntan är över, och det var det värt. :gitarr:
Abz
Det finns 700 bilar men bara 30 banor
bara 30 ?! . finns de inte mer ?
↗ till inläggetNej bara 30 jag såg reklamen på 5:anbara 30 ?! . finns de inte mer ?
aha.. men de måste ju finnas fler än 30 ! . de gör de antagligen
↗ till inläggetJag såg fel det finns 50 banoraha.. men de måste ju finnas fler än 30 ! . de gör de antagligen
:unsure: ja 50 banor är ju inte så mycket men coolt :cool: med alla bilar!
Jag tycker precis som jag tyckte när jag hade köpt och spelat alla andra Gt spel... Perfekt! Det e asroligt... det finns ca 710 bilar och typ 55 banor..
Man kan ha T ford och en framtidsbil från Nike!!! det spelet äger... men e det nån mer än mig som har det?
Förresten köp det!
↗ till inläggetDet finns precis 700 bilar och 50 banorJag tycker precis som jag tyckte när jag hade köpt och spelat alla andra Gt spel... Perfekt! Det e asroligt... det finns ca 710 bilar och typ 55 banor..
Man kan ha T ford och en framtidsbil från Nike!!! det spelet äger... men e det nån mer än mig som har det?
Förresten köp det!
Det finns faktiskt mer
↗ till inläggetSå du säger att dom ljuger på reklamenDet finns faktiskt mer
Gömda bilar kanske dom inte avslöjar...spelet är i alla fall grymt!
GT 4 är grymt absolut värt sina pengar det är dubbelt så bra som 3:an
okej .. ja tänkte köpa de idag. men ja hade inga pengar :( . får vänta tills månadspengen kommer :P.. .
Gran Turismo 4 e asbra....
Lugnt bättre än 3:an Nfsu 2 och alla andra spel....
Jag tror att dom föränklar allt på reklamen.. det e inte ofta man skriver det exakta antalet.. och det finns ju faktiskt gömda bilar och bilmärken...
Ett Tips köp det!!!
↗ till inläggetJAg ska köpa det!!!! :cool: :) :DGran Turismo 4 e asbra....
Lugnt bättre än 3:an Nfsu 2 och alla andra spel....
Jag tror att dom föränklar allt på reklamen.. det e inte ofta man skriver det exakta antalet.. och det finns ju faktiskt gömda bilar och bilmärken...
Ett Tips köp det!!!
är det nån som vet om det finns volvo 244\245 min kompis har det och han har inte hittat nån måste få veta
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in