💬
Logga in
Fuska.se

Sonic 2

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

tjabba...snacka om dött forum. Men då kan jag fråga en grejj.

Är det någon som klarat å ta alla 7 diamanter på sonic 2?

Det har jag och en kompis klarat. Jag var Sonic å han Tales. Men nu till den verkliga frågan. Har du tagit alla själv? utan kompis. Det är faen löjligt svårt! tips någon?

PS. diggar Golden Axe

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

tjabba...snacka om dött forum. Men då kan jag fråga en grejj.

Är det någon som klarat å ta alla 7 diamanter på sonic 2?

Det har jag och en kompis klarat. Jag var Sonic å han Tales. Men nu till den verkliga frågan. Har du tagit alla själv? utan kompis. Det är faen löjligt svårt! tips någon?

PS. diggar Golden Axe

Jag har gjort det, Tips: Kör hårt

8 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

HAHA :D ...ja, det kan man ju säga. Man får f*n inte göra ett litet mistag asså. På sjunde diamanten får man ju f*n inte missa en enda nästan, NÄR MAN ÄR TVÅ!...hur kul är det när dom två leden med ringar delar på sig då? :( hehe...YEAH!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

förresten, svarade du på den "verkliga frågan"? eller har du klarat det med en kompis?

hade hade

9 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Har klarat det själv. Tycker det är lättare så, för den enda jag spelat med är min lillebrorsa och han suger. Men sen är det ju skitsvårt att klara det med Tails efter sig när han styrs av datorn. Är det nån som har klarat DET?

10 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

nepp. Men det var några år sedan senaste jag försökte klara det själv. Ska nog göra ett nytt försök.

11 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

nepp. Men det var några år sedan senaste jag försökte klara det själv. Ska nog göra ett nytt försök.

Ja, jag klarade det själv,

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men sen är det ju skitsvårt att klara det med Tails efter sig när han styrs av datorn. Är det nån som har klarat DET?

men kör utan tails då
Nivå 0 · Nykomling

Jo. har klarat alla sonic på Sega megadrive. men d va för länge sen. om jag skulle göra det ingen så skulle jag nog inte lyckas. :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

men har du klarat å ta alla diamanter...på tvåan?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jo. har klarat alla sonic på Sega megadrive. men d va för länge sen. om jag skulle göra det ingen så skulle jag nog inte lyckas. :)

Jag hittade ett Mega Drive på tippen, så jag tog hem det och lirade lite,

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

ÅÅÅ f*n!...det kallar jag ös, Lakris! HAHA. Men det är väl så det ska va!

13 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Yes. Det har man ju gjort :D

14 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ÅÅÅ f*n!...det kallar jag ös, Lakris! HAHA. Men det är väl så det ska va!

Ett Mega Drive med alla sladdar och Sonic 2,

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

jag hade också VRÅL FLYT!

hittade mitt mega drive med sladdar, två kontroller och ca: 5-6 spel för 50 spänn på en marknad. Spel som: sonic 1, sonic 2, Golden Axe, Road rash, Michro machines 2...Vilket fynd!

fast det var ju lite chansning eftersom jag inte visste ifall det skulle fungera.

15 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag hade också VRÅL FLYT!

hittade mitt mega drive med sladdar, två kontroller och ca: 5-6 spel för 50 spänn på en marknad. Spel som: sonic 1, sonic 2, Golden Axe, Road rash, Michro machines 2...Vilket fynd!

fast det var ju lite chansning eftersom jag inte visste ifall det skulle fungera.

Ett fynd kallar jag det, Jag köpte ett Supernintendo för 50 spänn, och ett Atari för 10 kr

27 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Klarat ut hela sonic 2 med alla diamenter. Fet sexit:D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in