Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
Farewell My Love
↗ till inläggetJag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
kolla fusk arkivet, där är det en kod som gör att bilarna sprängs,
↗ till inläggetJag klarade den uppdraget på första försöket B)Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
↗ till inläggetJag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
Jag också, men jag hjälper han nu,
↗ till inläggetoKJag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
↗ till inläggetR2,L2,R1,L1,L2,R2,Fyrkant,Triangel,O,Triangel,L2,L1Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah:
↗ till inläggetGå in i bilen förstÖh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
↗ till inläggetBilen som man kör i det uppdraget heter ZR-350 tror jag.Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
↗ till inläggetMan kör flera bilarÖh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
↗ till inläggetJaha men min gubbe körde i en sån i alla fall.Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
↗ till inläggetÖh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:
på det uppdraget kör man en sån,
bara kör racet
jag vet koden.tryck r2 l2 r1 l1 l2 r2 fyrkant trekant o trekant l2 l1. :cool:
↗ till inläggetOm du kollar lite upp ser du att jag har skrivt samma kod!!! :angry: :angry:jag vet koden.tryck r2 l2 r1 l1 l2 r2 fyrkant trekant o trekant l2 l1. :cool: