Har gjort en Gta:San Andreas guide (mest för nybörjare), den är för lång för att ta med här men ni får länken till en annan hemsida där jag la in guiden från början på.. Här
:cool:
Har gjort en Gta:San Andreas guide (mest för nybörjare), den är för lång för att ta med här men ni får länken till en annan hemsida där jag la in guiden från början på.. Här
↗ till inläggetSkicka in det som tips istället!!!! :angry: !!!!!Har gjort en Gta:San Andreas guide (mest för nybörjare), den är för lång för att ta med här men ni får länken till en annan hemsida där jag la in guiden från början på.. Här
Ja det lägger man inte in här!!
↗ till inläggetOm du kollar på reglerna så ser duJa det lägger man inte in här!!
Den lägger man in som ett "fusk" på spelet fast väljer guide.
§1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället.
! HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHA, hur många gånger har inte holming brutit med den ! : P
↗ till inläggetmÅNGA ;)§1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället.
! HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHA, hur många gånger har inte holming brutit med den ! : P
hehe, men de är bra att du vill hjälpa andra :)
hahah.. fast han skrev ju inte lång text .. han la ju en länk.. fast de ska ju ligga i fuska/tips .. lr va man säger
Men skicka in den som fusk nästa gång.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in