och sveriges spel e ju så dyra de e dom inte i japan och usa (ialafal inte lika dyra)
när??
Nej, men man använder nog inte svenska kronor i Japan heller. Så det så!
det är ju japan som hittar på nästan alla spel och därför får dom dom först.
Och USA får dom för att det är ett av dom största länderna och rikaste landet.
Nej, men man använder nog inte svenska kronor i Japan heller. Så det så!
nä men det kan fortfarande vara dyrare
juste eftersom de e olika värda som tillexempel när pokemon cristal kom ut så kostade den 14 dollar i usa asso = 140 kronor i svenska pengar(så de så) me åter till ämnet nu
f*n heller att de kosta 140 spänn de måste iaf kostatt 300 kr
nee tyvär asso de e gammlare där en i sverige och dom får spelen mycke tidigare ialafal pokemon pelen
Jaja, men det är Pokemon det!
den kommer snart ut 14 november jag ska få den i jul :D
Kommer MKDD ut den 14 November :?:
japp :mrgreen:
juste klart den kommer ut den 14 november (så det så) vilka köper den utom jag
nee tyvär asso de e gammlare där en i sverige och dom får spelen mycke tidigare ialafal pokemon pelen
asså ursäkata att ja fortsätter men du skrev ju först att det kosta så när de kom ut i USA
sen skrev att det kostade så när de hade blivit ganska gammalt :|
asso när det kommer ut i sverige så e det dyrt men samtidigt så e det gammalt i usa för det har haft spelet längre och sänker priserna ganska stort men när det e nytt så e det okså sk*t billigt men åter till min tidigare fråganee tyvär asso de e gammlare där en i sverige och dom får spelen mycke tidigare ialafal pokemon pelen
asså ursäkata att ja fortsätter men du skrev ju först att det kosta så när de kom ut i USA
sen skrev att det kostade så när de hade blivit ganska gammalt :|
Och vad var din förra fråga då?
vilken föra fråga (men sk*t i tillbaka till ämnet) :D:D
Tillbaka till ämnet ska du inte säga till mig. Säg det till er som började prata om Pokemon och allt det där med Japan och USA.
hallå denna är 2 år gammal nu ??? :huh: :blink:
↗ till inläggetDu kan ju se när dom skrev inlägggenhallå denna är 2 år gammal nu ??? :huh: :blink: