vet nån nåt bra tips när man är kör rohan för jag kör den tredje gången med rohan har ni nåt bra tips för att klara den shicka den till mig plzzz asså det är på data gjorde fel
Slaget Om Midgård (härskaringen)
Detta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
↗ till inläggetdunhargDetta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
↗ till inläggetDetta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
det är dunharg
↗ till inläggetdunjhargDetta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
↗ till inläggetDetta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
dunharg
↗ till inläggetdunhargDetta spel fungerar endast på PC. Men du får gärna föklara lite bättre om vilken bana du menar.
Okej, okej... Jag förstår nog vad du menar med "Dunharg".
Kom inte ihåg banan men det är väl bara att bygga bondgårdar och ett stall och vänta tills du får en hel del med resurser. Om du kan bygga upp din armé så gör en hel del med ryttare.
Är det innan Helms Klyfta?
Kom inte ihåg banan men det är väl bara att bygga bondgårdar och ett stall och vänta tills du får en hel del med resurser. Om du kan bygga upp din armé så gör en hel del med ryttare.
[/quote
ja
[/quote
ja
Har du fixat banan nu eller?
nej