En sak jag vill berätta ni får gärna fuska men! det förstör bara spelglädjen för oss andra och senare kommer du inte att tycka det är kul Obs om d typ fuskar i en vecka då har du tappat din cs stil det kommer inte bli lika lätt som det var förut när jag fuskade ett tag då tappade jag mitt cs stil så jag var tvungen att tränna mot bottarna igen LOL! Ett tips vad gör du när du bli bannad från din steamID du kanske ligger ner på goolvet och vrålar JAG ÅNGRAR men Och det kommer du med asså du blir inte stängs från steam i en månad vecka typ 2 till 1 år blir du bannad ;) Tänk på det
Cs Hack
Som N-Graved sa..
Ni bestämmer själva om ni ska fuska på CS. Jag kan erkänna att jag fuskade på Diablo och har varit bannad sen dess. Jag älskade det spelet jätte mycket och jag e jätte sur på mej sj och de som tog min CD-key.
Tänk på dom som inte fuskar på counter-strike..De blir jättearga på de SOM fuskar och laddar ner Cheats själva för att hämnas. Sedan har dom blivit rätt fäst med det och tror inte att någon kommer att märka dom..
Det här e bara vad jag tycker..Ni bestämmer. :P
Men man får väl fuska på hack servers utan att bli bannad??
Det får man någ i think? Om det är så det står ;)
Förlåt så väldigt mycket för att jag drar upp en gammal tråd men det finns ett bra program som heter X-Spectate det är helt lagligt!
Men det går bara att sätta på wallhack när man är död så det går inte att fuska det programet är bra när du ska titta ifall en annan fuskar.
Fast det finns ju servrar där det finns folk som inte vet va det är och fuskanklagar för att det kommer upp [X-Spectate]Wallhack: ON i chatten.
Fuska inte tillbax! Men ni kan komma överäns om att alla ska fuska det är fett!! :P
↗ till inläggetFörlåt så väldigt mycket för att jag drar upp en gammal tråd men det finns ett bra program som heter X-Spectate det är helt lagligt!
Men det går bara att sätta på wallhack när man är död så det går inte att fuska det programet är bra när du ska titta ifall en annan fuskar.
Fast det finns ju servrar där det finns folk som inte vet va det är och fuskanklagar för att det kommer upp [X-Spectate]Wallhack: ON i chatten.
http://www.brutalcs.nu/filer/x-spec.zip
Är det säert att progget är olagligt?
Tänkte köra det, men om mitt konto blir bannat skyller jag allt på dig! :P