💬
Logga in
Fuska.se

Lärare

43 svar · startad

Trådstartare #1

Tja i min skola är det många lärare som favoritiserar (stavning) vissa ungar.

Och ingen lärare gillar mej :(

Men jag vet hur det började:

Förra året var det ett bråk lr tjafs mellan mig o mina polare och några tjejer i våran klass,(skola).Då ställde alla lärare sig på deras sida.Först var det inte alls seriöst men sen började min polare (inge namn) bli förbannad och sa åt dom att lägga av (Inget dumt).Men dom lyssnade inte dom bara forsatta och säga saker som:

Till lärarna sa dom att vi var dumma(på gränsen till slog dom)och kallade dom h*ra och sånt.Vi sa till lärarna att vi inte hade sagt det men hon trodde inte på oss eftersom tjejerna alltid hade varit hennes favorit elever.Så nu är nästan alla lärare emot oss.Vi har fått sämre betyg på utväcklingssamtalen för att vara en dålig kompis och dåligt uppförande.Jag sitter bara där och skakar på huvudet för igentligen har vi inte gjort någotting.Den ända läraren som tror på oss är gympa läraren men dom andra lärarna tror inte på honom.Dom tror att han gillar mig extra mykket bara för jag kör hockey.(Han e skolhockey ledaren).Men ändå vad ska jag göra det är inte så kul att alla lärare är emot mej och mina polare,det är bara jobbit är det nån som har/är med om samma sak fast inte lika seriöst lr ännu seriösare så svara :angry: :(

ja lycka till

Det är vår lärare också Asså han Skriker aldrig åt tjejerna men åt killarna då han SKRIKER hela tiden. Och typ åt en kille snackar hela tiden han ba skrattar och åt mig om jag säger ett ord skriker han som vanligt

Alla tjejer är favoritiserade av en lärare och han är något orätvisst :( Tjejerna var inne en hel rast och gissa om dom fick kvarsittning? Nej det fick dom inte och en kille hade ont i Nacken och han var inne och då fick han kvarsittning :( Det är inte rättvisst :(

Vi var och mätte oss vi fick det för våran lärare och då gjorde nåra arber likadant och sen var dom inne hela rasten när vi gick in sa vi att dom skulle få kvarsittning. Då sa dom att dom hade mätt sig

Våran lärare ba:jaha

Medans han sa till oss att vi skulle skynda oss

Jag är då ingen av favoriterna

Men en kille är det

När vi hade en pravo en gång var jag typ hans favorit

Jag fick 2 specciall uppdrag av han ;)

Senast ändrad:

31 Mar 2005

I min förra klass hade en kille diabetes, och fick en fördel i allt för det. Han var en riktigt j*vla ögontjänare, han svor HELA tin när vi var ute på rast och sånt, men när vi kom in så var han frökens lilla pojke, och det ledde till bråk med honom. Tillslut fick alla killar prata, men det e fortfarande samma sak.

3 Apr 2005

Ja DET ÄR SÅ ORÄTTVIST! Vi har några nya utlängar i klassen 2 av dom kommer från Colombia typ Dom lär sig SKIT snabbt mendans Araben varit här Ett halv år och snackar sämre svenska. Hon får göra vad hon vill typ

Lärare ja..Själv förstår jag mig inte på dom. På de flesta skolor är inte alls tjejerna lärarnas "rara" favoriter!! :lol: Vår lärare hon ger gula och röda kort(precis som i fotboll) till oss om vi gör nåt dumt då får vi ta hemkortet till föräldrarna och itne vara med på klassens timme, filmtajm osv.

Trådstartare #9
↗ till inlägget

Det det är ju svårt att få lärarna att ändra sig när du fått en sån "stämpel" att du är en bråkig elev ...

Försök att alltid komma i tid till leketionerna och göra alla läxor o.s.v. så kanske lärarna får en annan uppfattning av dig och att det där bråket bara var en engångsföretelse.

Lycka till! :cool:

Okej tack,men jag är inte en bråkig elev jag är bra i skolan faktist riktigt bra :D

Alla tjejer är favoritiserade

i min skola iaf ..

4 Apr 2005
Trådstartare #11

Gör dom inte lärare e lärare.....

5 Apr 2005

på vår skola ljuger tjejerna så lärarna är på deras sida.......dom är helt......

Idag satt jag och Terroriserade tjejerna som satt runt mig, T.ex jag lutade mig bakåt så jag typ låg på dom med ryggen ( våra bänkar är nära) Och då tänkte dom slå mig. Jag till läraren: Dom tänker slå mig! Han bara: Men tjejer inte ska ni slå killar Krama dom i stället Jag kräktes nästan. Han blev inte ens sur. Om dom sagt att jag skulle slå dom. Hade vår lärare Fått sin Ultra Mega Ultimate Damp

7 Apr 2005

En tjej i min klass, hon funkar lite konstigt =|

Hon säger nåt, nån annan får skulden (oftast får hon den själv, temperament besvär) och då blir hon förbannad på den som får skulden.. =/

Hon har gått omkring på slöjden, när vi sa att hennes lillebror är grym ( -_- ) och mumla detta: "Damp, Damp, Jag får damp!!"

8 Apr 2005
Trådstartare #15

Haha :P

Våra tjejer får ju som dom vill så dom kommer aldrig sluta...altså kommer lärarna aldrig sluta

i min gammla klass så ringde lärarna hem eller så fick man själv skriva en lapp vad man gjorde å sen skriva på den å visa för föreldrarna så skulle dom skriva på den å sen lämna tilbacka den till käringen. en gång så fick två tjejer skäll och dom skulle skriva en lapp då börja dom lipa å då slapp dom å då fick jag å min polare skiten för det!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: (i 6:an så lipar man inte för h*lvete ..... jaja dom va ju fula snobbar som har betalat för att få bra betyg å inte få skäll jag blev förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

9 Apr 2005

Jag e omtyckt av vissa lärare men en lärare jag har har så jätte enkla ord som "katt".Jag stavar ju rätt på katt en gång men hon sa att alla killar var skitdåliga och tjejerna jättebra.Snacka om störigt.....

10 Apr 2005

Jamen det är som dom prata med killar bestämt och till tjejer till ett mjukisdjur

15 Apr 2005
Trådstartare #19

Exakt så e D bure :cool:

Våra lärare säger också att tjejerna är bättre på allt..

Men om lärarna favoriserar och ni inte ljuger om detta för att få lite personer att tycka synd om er, så bör ni ha rätt att anmäla lärarna till antingen rektorn eller skolstyrelsen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in