kan beybisarna bli barn?och barnen vuxna? det är rätt så jobbigt att he en skrikande beybis jag fick min beybis efter jag kn*l*a med min tjej i the sims deluxe editon
the sims
bebysarna kan bli barn men jag tror inte att dom kan bli vuxna.
skriv inte kn*l*a! skrtiv "älskade"
på the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död
på the sims blir mina bebysar barn efter 3dagar. vuxna har jag däremot aldrig sett dom bli
Hur vet du det har the sims 2 kommit ut?Eller har du läst depå the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död
Hur vet du det har the sims 2 kommit ut?Eller har du läst depå the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död
Ja, det har kommit ut! Iaf en demo-skiva om hur det kommer att se ut! ;)
Sen finns det redan en mängd sajter och tidningar som redan gjort sidlånga reportage.
Jo, sim-barnen ska kunna bli vuxna i The Sims.
Har aldrig själv råkat ut för det, men kompisar har berättat att det ska gå, bara att det tar en OÄNDLIGT lång tid...
Då ska man ju snabb spola
Det kommer att komma i början på 2004
det läste jag i en broschyr som man fick när man köpte sims bustin out
Dom har inte ens gjort klart The Sims 2 och vissa säger att det kommeri vår och så men det finns inget bestämt release-datum.
Önskade att det släpptes idag.
Jag vet när det släpps den 3 FEBRUARI!!!!
nöjda nu??
mmm......sen 3 våningar kan man ha...sen e de 3D
Jag har en vän via internet som har en pappa som jobbar på företaget för sims och han sa att han hadde the sims 2 och the sims 3 på svenska men jag tror honom inte
the sims 3???
ljud eller bild?,3d-ljud eller 3d-bild?
ljud eller bild?,3d-ljud eller 3d-bild?
öhh... 3D bild
Sen finns det redan en mängd sajter och tidningar som redan gjort sidlånga reportage.Jo, sim-barnen ska kunna bli vuxna i The Sims.
Har aldrig själv råkat ut för det, men kompisar har berättat att det ska gå, bara att det tar en OÄNDLIGT lång tid...
Nej, det går faktiskt inte för simbarnen att bli vuxna i the sims. men det går för barnen att bli tonåringar i the sims 2.
tonåringarna blir vuxna i the sims 2 också