💬
Logga in
Fuska.se

Dubblermördare

29 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Ännu en dömd som har rymt. Han fick hjälp av en kvinna som hade prakiserat där tidigare.

När han skulle gå mellan två byggnader, så började han spring ifrån dom som är med honom. Den ena sprang efter han, men hotades senare med pistol. Mannen och kvinnan är fortfarande på fri fot.

Vad borde dom göra så att inte så många rymmer?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Trycka ner alla j*vla brottslingar i nån rutten cell i nåt superfängelse och utdela mer dödsstraff.

Nivå 12 · Mästerfuskare

höja säkerheten.....

22 Mar 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

jo...Men dom är fast nu..kollade på nyheterna.

Dödstraff ! här i sverige säger dem altid att dem är sjuka !

SÄKRARE FÄNGELSEN. Ut med alla invandrar-brottslingar som tar upp onödig fängelseplats.

Nivå 11 · Veteranfuskare

hahahaha.. den var nästan bra, Fuel :). Vart f*n ska dom bli av ?

sätt dom i låsta containrar i hamnen...Nä, skicka dem till respektive människas religions fängelse TYP. med det menar jag typ:

Italienarei sverige som rånat: nå'tt kristet land typ italien,spanien

Arab: skicka'n te iranskt fängelse.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Så du slänger ut alla j*vla bråkingar till deras hemland och sätter dom i smutsiga fängelsen medan vi svenskar får njuta av hemmets bullar till tvn i våra lyxiga hotellfängelse ? :huh: Om det ska funka ska Sverige ha det lika skit som dom andra. Men det är väl upp till dom som styr Sverige hur pass orättvisa dom vill vara. Tydligen är inte världen rättvis, inte.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Dubbel mördaren är busted om någon känner sig interesserade

23 Mar 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

hmm man tycker värkligen att sveriges fångar borde ha lärt dig vi detta laget.... all som har rymt har åkt fast efter några dagar...

Nivå 3 · Lärling

Inför döds straff!

säkrare fängelser helt enkelt. Fångarna får det alldeles för fritt, det är ju rena knark paradiset inne på ett fängelse vad jag hört:P

Egentligen skulle dom få leva på VATTEN Å BRÖ!

Nivå 6 · Fuskare

Jag håller mig nog till "säkrare-fängelse-alternativet"...

Nå't slags mini-Alcatras?

24 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Men ingen kan väl ta Fuel på allvar, han har väl förmodligen växt upp i en familj där pappan antingen är en bråkig nasse eller en rik konservativ greve.

Ge honom lite rest, han är bara ett vilselett barn. Förhoppningsvis växer han till sej.

25 Mar 2005

Hahaha,bråkig nasse? greve? hahaha,,nej du..jag är ju inte moderat som MeM direkt,...och far'n min é chef på *******AB

30 Mar 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ericsson kanske.....

31 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hahaha,bråkig nasse? greve? hahaha,,nej du..jag är ju inte moderat som MeM direkt,...och far'n min é chef på *******AB

Chef. Det kunde jag tänka mej.

Nivå 12 · Mästerfuskare

varför det ?

4 Apr 2005

Jelyfish: gör dt mej till en sämre människa för det?

Senast ändrad:

och förresten vill jag tillägga: Moderaterna suger! vem faan vill betala 5000:- för att bandagera st knä t.ex?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in