Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte..
Kan nån berätta på svenska hur man startar och sätter på fusken??
Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte..
Ingen som kan hjälpa mig??
Lär dig lira utan Cheat. Det är mycket roligare om du gör ett snyggt frag utan cheat
Går inte att göra snygga frags med cheat.. ;) men det var nog det du delvis menade..
↗ till inläggetHej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte..
Cs är 1000 gånger roligare utan cheats... lär dig!!!!! ;) :P
Som alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^
↗ till inläggetSom alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^
noll koll ?? jag har ett cheat som går igenom doms anti sök de du men hur kul e det..
ja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe....
↗ till inläggetja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe....
sa du till mig?? det lätt rätt stödigt...
Och det du sa lät ju mindre stöddigt ^^
Lägg ner med fuskandet :D
Den bifogade filen är ett ganska bra cheat.
Bara starta .exe filen som är i mappen när du har packat upp det.
Sedan startar du en server och drar i väg headshot hela tiden!
De här är ju en fusk sida säg inte att man inte ska FUSKA!
↗ till inläggetDe här är ju en fusk sida säg inte att man inte ska FUSKA!
lol på sätt o viss ja men endå det här e ju ett forum
Men lär dig spela UTAN Cheats det suger hårt
fusk suger man blir aldrig en bra cs spelare med fusk!! LÄGG NER ME FUSK TILL ONLINE-SPEL
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in