💬
Logga in
Fuska.se

Fable Dör Man Utav Ålder?

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jo jag undrar om man dör utan ålder i fable och hur gammal man är när man dör

22 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

skulle inte tro det.. det är ju en "magisk" värld...

12 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Haha. Detta får mig att tänka på när min bror testade ett projekt av att dö av ålder, på Fable. Han kom till år 263. Sen pallade han inte mer. Men jag vet inte, mysteriet återstår.

13 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

maze verkar ju hur gammal som helst så...

Nivå 0 · Nykomling

Jag har kvar mina Char som ligger på 263 år, får väl rassla fram Fable igen och fortsätta, ta några år i veckan =). Det är ju bara att gå och lägga sig, vakna, gå och lägga sig, vakna :D. Inget svårt.

14 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

tycker att det ät tråkigt när man klarat ut det...

Nivå 0 · Nykomling

Tyvärr så dör man aldrig :P!

16 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

;Men ser gubben äldre och äldre ut då ?

Nivå 0 · Nykomling

Ja. Han blir ju gråhårig, skrynklig och puckelryggad. Min gubbe som är 290 år nu, han börjar likna en mullvad med hängbröst. Undra hur detta ska sluta.. O.O

3 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har kvar mina Char som ligger på 263 år, får väl rassla fram Fable igen och fortsätta, ta några år i veckan =). Det är ju bara att gå och lägga sig, vakna, gå och lägga sig, vakna :D. Inget svårt.

Man kan bara bli 63 år gammal ^^

4 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

nä, det kan man inte... min är 95 år och mellanmjölks är ju 290... hur få du ihop det?

6 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ohh lite coolt :)

Att gubben kan bli hur gammal som helst och när jag får ett Xbox imorn när jag fyller år ska jag troligen komma om mellanmjölk :P om jag köper Fable men det tar ju ett tag att komma i samma ålder, Hur snabbt tar det innan dom växer ett år?

7 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Har det i min xbox fast vet ingenting vet inte vad man gör första gången -.-

8 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ohh lite coolt :)

Att gubben kan bli hur gammal som helst och när jag får ett Xbox imorn när jag fyller år ska jag troligen komma om mellanmjölk :P om jag köper Fable men det tar ju ett tag att komma i samma ålder, Hur snabbt tar det innan dom växer ett år?

typ 2-3 dagar...
10 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ska bara undra hur man hittar skatten pa Fable????????? Har hittat alla ledtrådarna utom trean. :huh:

Nivå 0 · Nykomling

blir man en gammal gubbet till slut?

Nivå 0 · Nykomling

ja

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja

Okej i vilken ålder börjar man bli gubbe?

Som en vanlig Mäniska ungefär?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in