↗ till inläggetjag vet att man måste skicka in sitt spel till nån blablabla Club för att komma till 8 och 9 ön:) men hur skickar man in??
ring och fråga på nintendo club !! nret står på deras hem sida !
↗ till inläggetjag vet att man måste skicka in sitt spel till nån blablabla Club för att komma till 8 och 9 ön:) men hur skickar man in??
ring och fråga på nintendo club !! nret står på deras hem sida !
↗ till inläggetBra,om du vill kan jag klistra in den här tråden som ett viktigt medelande.
Jag tror inte att den här tråden blir klistrad, det måste vara en bra tråd. Punkt, komma, stor bokstav först på meningen. Och alla trådar kan inte klistras som småsaker, som den här man kan hålla ämnet aktivt istället.
Nej men det var alla som börja "Hur kommer man till ön 9 och 8?" och sånna saker som man kan göra en ny tråd för eller läsa i gamla trådar om..
Nej men det var alla som börja "Hur kommer man till ön 9 och 8?" och sånna saker som man kan göra en ny tråd för eller läsa i gamla trådar om..
[/quo :blink:
Nödvändigt? Sluta förstöra min tråd :angry:
↗ till inläggetNödvändigt? Sluta förstöra min tråd :angry:
sorry va inte meningen :(
*suck*den här tråden kommer inte att klistras in,det kan jag lova.
↗ till inlägget*suck*den här tråden kommer inte att klistras in,det kan jag lova.
jag tror inte häller att denna tråd kommer bli klistrad !
Den här tråden kommer inte att klistras,inte tror,eftersom jag vet att den inte kommer klistras in.
Asså. Sluta med erat onödiga "slösa plats" spam om Klistringen.. jag bryr mig inte.
↗ till inläggetAsså. Sluta med erat onödiga "slösa plats" spam om Klistringen.. jag bryr mig inte.
bra att du inte bryr dig för det behöver du intee :D
MEN! det handlar inte om Pokemon!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in