💬
Logga in
Fuska.se

Vad Kommer Nr 6 Harry Potter Heta?

44 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vad kommer nr 6 Harry Potter heta? Den kommer i augusti va?

Nivå 10 · Veteranfuskare

De har väl inte släppt nå'n info om den boken än?

Och den kommer absolut inte i august!

Minst om ett år kommer den!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Där har du fel salzalada det kommer i november eller december nån gång vid det

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur många ska det komma??

Nivå 5 · Fuskare

Ingen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*.

Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;)

24 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Ingen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*.

Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;)

troligen sju ja . men vem vet det kommer kanske mer!

Nivå 5 · Fuskare

Sa inte någon att den skulle heta Harry Potter and The Halfblood Prince eller nåt?

25 Apr 2005
Nivå 7 · Fuskare

För mig kvittar det, jag SKA ha den ändå. Det borde typ bi en klassiker. Riktigt skön läsning. Kan till och med garva åt händelser ibland.

Nivå 5 · Fuskare

Men jag ska också ha den >_> Jag kan också garva åt vissa saker :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

Harry Potter and The Halfblood Prince skall den´ju heta väll ;) ÄNDRAT pga gnällspikar

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Hoppas det är ett skämt/rykte. Annars kan du ju ta och ändra på inlägget så du inte förstör läsningen för resten av läsarna. <_<

Nivå 5 · Fuskare

Det hade varit skumt ju, om det är sant vill jag helst glömma bort det guggo skrev >_>

27 Apr 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Skulle en av huvudkaraktärerna dö så skulle det ju inte vara samma sak...

28 Apr 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.

Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.

Nivå 4 · Lärling

jag längtar till det !!!!! :)

jag tror det här e off topic men jag ville skriva det:i femman's harry potter dog ju sirius black men det var det ända som var spännade med den den var ju såååååå drrrrrrryyyygggggg tyckte jag hoppas den inte e så i sexans :)

29 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Sa ju att den kommer om ett år...

Iaf var det nästan rätt....

↗ till inlägget

Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.

Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.

Toppen :) Ungefär då har jag blivit av med "har röjt för mycket sjukan" haha

30 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare

I de 3 första böckerna gick det uppåt för Harry och i den 4:de gick det lite neråt för han och den 5:te gick det nästan helt år skogen för honom och den 6:te vet vi inte än.

2 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Viste ni inte att den skulle hetta det?Det stod i tidnigen för typ ett halvår sedan

4 May 2005
Nivå 4 · Lärling

ja men alla kanske inte läser den tidning du har eller så läser dom inte tidningen just då <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in