Vad kommer nr 6 Harry Potter heta? Den kommer i augusti va?
Vad Kommer Nr 6 Harry Potter Heta?
De har väl inte släppt nå'n info om den boken än?
Och den kommer absolut inte i august!
Minst om ett år kommer den!
Där har du fel salzalada det kommer i november eller december nån gång vid det
Hur många ska det komma??
Ingen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*.
Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;)
↗ till inläggetIngen vet om den fulla titeln än, men på engelska har jag hört att den kommer heta Harry Potter and the prince of *hemligt*.
Och förmodligen kommer det komma lika många böcker som det finns skolår Hogwarts ;)
troligen sju ja . men vem vet det kommer kanske mer!
Sa inte någon att den skulle heta Harry Potter and The Halfblood Prince eller nåt?
För mig kvittar det, jag SKA ha den ändå. Det borde typ bi en klassiker. Riktigt skön läsning. Kan till och med garva åt händelser ibland.
Men jag ska också ha den >_> Jag kan också garva åt vissa saker :P
Harry Potter and The Halfblood Prince skall den´ju heta väll ;) ÄNDRAT pga gnällspikar
Hoppas det är ett skämt/rykte. Annars kan du ju ta och ändra på inlägget så du inte förstör läsningen för resten av läsarna. <_<
Det hade varit skumt ju, om det är sant vill jag helst glömma bort det guggo skrev >_>
Skulle en av huvudkaraktärerna dö så skulle det ju inte vara samma sak...
Boken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.
Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.
jag längtar till det !!!!! :)
jag tror det här e off topic men jag ville skriva det:i femman's harry potter dog ju sirius black men det var det ända som var spännade med den den var ju såååååå drrrrrrryyyygggggg tyckte jag hoppas den inte e så i sexans :)
Sa ju att den kommer om ett år...
Iaf var det nästan rätt....
↗ till inläggetBoken heter som sagt "Harry Potter and the Half-Blood Prince" i originalversionen på engelska. Släpps 16 juli.
Svenska versionen heter "Harry Potter och Halvblodsprinsen" och släpps antagligen i slutet av året.
Toppen :) Ungefär då har jag blivit av med "har röjt för mycket sjukan" haha
I de 3 första böckerna gick det uppåt för Harry och i den 4:de gick det lite neråt för han och den 5:te gick det nästan helt år skogen för honom och den 6:te vet vi inte än.
Viste ni inte att den skulle hetta det?Det stod i tidnigen för typ ett halvår sedan
ja men alla kanske inte läser den tidning du har eller så läser dom inte tidningen just då <_<