Vars fick du luft ifrån :blink: ?
Det är helt olika om man läst reglerna noga så spammar man inte lika mycket ;)
Vars fick du luft ifrån :blink: ?
Jag slarvläste reglerna så jag spammade lite grann
Men nu har jag slutat spamma
jag kommer ihåg den RIKTIGT gamla goda tiden. 2003, DÅ var fuska.se det bästa forumet i världen! men nu börjar skit komma hit... som skriver:
HHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111 :) :kung: :medieval: :gitarr:
(Jag skulle bara visa lite, kanske lite överdrivande men ni fattar =P)
↗ till inläggetVars fick du luft ifrån :blink: ?
nej men du spammar alltid nån gång jag spammar alltid nån gång jag menar att alla spammar nån gång men att nybörjarna e "nya" och vet inte hur dom ska bete sig lixom. Därför spammar de. men jag håller med om att det har blett mycket mer spamm nu.
↗ till inläggetJag slarvläste reglerna så jag spammade lite grann
Men nu har jag slutat spamma
Jag läste inte reglerna överhuvudtaget.....
↗ till inläggetså anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry:
Desen:Alla har spammat nån gång, men nu har det gått för långt!
ja det håller jag me i nog för att jag inte vart medlem så värst läng men det e mer spamm nu än när jag blev medlem <_<
så spamma inte(alltså håll er till ämnet å inge annat) och använd inte så många smiliesar(överdriv inte man kan ha 5 smilies med ett långt inlägg men annars räcker detväl me nåra stycken)
men det e det att kommer spammas iaf :angry: det går inte att stoppa <_< när det väl börjat så slutar det inte det kommerin fler å fler medlemar alltså mer å mer spammare (inte alla e det)
Ps. har oxå spammat för det gör vi alla nån gång
Jag försöker att inte spamma, men jag
har säkert gjort det nån gång
Jag visste inte vad spamma var så jag skrev onödiga inlägg jätte mycket
Men nu har jag slutat
När jag var medlem så var det INGET spam här... Förutom stavfel... Men det är INTE spam!
NOG ALLTID SPAMM HÄR NU!
Jag är nybörjare och nästan en gång har jag spammat.
jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :D :o :blink:
(visar bara)
↗ till inläggetNOG ALLTID SPAMM HÄR NU!
jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :D :o :blink:
(visar bara)
haha bra visning !
jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :blink:
(visar bara)
Ja som " <_< Hur får man Rayquaza
:bah: " Som en skrev jag söger dock inte vem.
jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :blink:
(visar bara)
vem skrev så ?
Han säger inte vem.. Fråga inte då <_<
↗ till inläggetHan säger inte vem.. Fråga inte då <_<
ok
Jag säger inte vem för att många börjar skicka klagomål via PM till den då.
Jag hatar klagomål,alla säger lixom "Va f*n jag har inte sagt så" eller "j*vla idiot,du tror du vet allting! :angry: ",jag har fått PM av nån en gång.Men klart:Jag säger inte vem!
↗ till inläggetJag hatar klagomål,alla säger lixom "Va f*n jag har inte sagt så" eller "j*vla idiot,du tror du vet allting! :angry: ",jag har fått PM av nån en gång.Men klart:Jag säger inte vem!
När jag var 8år var jag medlem här, då kunde inte jag stava riktigt som jag kan nu. Jag fick klagomål via PM för stavfel! Fatta vad störande... :angry:
Fick ett för inte så länge sen... Det stog typ "Sluta spamma i pokemon forumet! Annars ska jag se till att du får en varning!" Jag svarade med:Du är ingen moderator om du trodde det, och grattis du har lyckats blitt anmäld till admin av mig!
EDIT:Jag spammade inte här...
Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D