Om 5timmar på börjar det!
Bojkotta Fuska Experimet
↗ till inläggetTusan också! Jag som har så kul i en diskussion :/Om 5timmar på börjar det!
Nåja, den är väl kvar efter också ;)
Jag är med. Fuska är inte särskilt berondeframkallande just nu så jag skulle kunna bojkotta i en månad eller nåt.
hehe är nog bara en liten procent av forumets användare som läser detta.
Oj, ja råkade gå in sry!!
Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut
↗ till inläggetTycker inte de e onödigt, och.. du glömde punkt i slutet ! ;)Bojkotta Fuska?Det tycker jag e sååå onödigt!Jag är inne varje dag(eller så ofta jag kan).Jag e imot spammare men det ni gör skulle inte hjälpa eftersom de flesta av oss inte vill bojkotta Fuska(jag tror det iaf).Men jag tycker bara att detta e onödigt.Punkt slut
men asså, jag tror ändå 99,9999,999999999999999999% är inne för dom inte läst detta.. och 98,9888,988888888888888888 är spammare som lever i kartonger med bärbardator och hoppas ingen hittar dom. men jag vet exakt var "spammaren" FisharMario bor :evil: . han bor i en liten stuga ute på landet bortom kartans gränser, det är ju 2 blanka sidor på en atlas i slutet, i mitten av sista blanka sidan bor han :meddum:
Snackar du om Tomato Kingdom nu?Tomato Kingdom ligger mitt ute i Stilla Havet.Väldigt nära Hawaii.
PS.Spammare,jag?Å ne du.DS