TJa,jag har nyss fått NDS och undrar hur man får Mario,Luigi och Wario på SMDS64 man e ju Yoshi från början ..Men ibland spelar man som Mario luigi lr Wario när man hittar doms keps men¨,vart e dom nånstans och hur kommer man in till den första Bowser dörren?
Super Mario 64 Ds
mario finns bakom det rummet där minispelen finns...
ok Tack jag har fått Mario nu. :D
luigi finns på spökbanan...på högsta våningen inomhus
du måste ha flower power eller power flower eller vad den nu heter
Flower power heter den ;)
↗ till inläggetHur kommer man till högsta våningen? Har försökt men inte hittat .. :(luigi finns på spökbanan...på högsta våningen inomhus
Och hur kommer man upp på taket där det finns en stor Boo?
↗ till inläggetNej Power Flower.Flower power heter den ;)
Wario får du efter andra bowser i spegelrummet på andra våningen.
Du ska vara luigi ta en Blomma gå genom spegeln och hoppa in i wario tavlan
Tack,men jag håller på att försöka få Luigi men jag fattar inte hur man kommer till högsta våningen på banan Boo's Haunt där det finns spöken asså...
Sorry för dubbelinlägg men e det nån som vet hur man kommer till högsta våningen i Boo's Haunt banan för att komma till Luigi's tavla? :unsure:
Jag har fått Luigi å Wario nu,tack så mkt........ :gitarr:
varsågod :)
För att komma åt Luigi så måste du ha klarat första stjärnan i Big Boo's Haunt.. sen kommer en trappa upp till övervåningen som du kan klättra upp i.. väl uppe går du in i rummet till höger.. Där inne finns en Power Flower Box.. Ta den och sväva upp till taket. Där finns en dörr.. gå in i den klara banan å besegra bossen så får du Luigi.... Lätt som en plättpannkaka
Ska prova :lol: