↗ till inläggetVet inteVad tycker du det borde heta då?
Men om man gemför med andra Zelda spel så är inte namnet så bra
↗ till inläggetVet inteVad tycker du det borde heta då?
Men om man gemför med andra Zelda spel så är inte namnet så bra
↗ till inläggetE det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P
Ja läste på Spelbutiken och då stog de att de skulle kom ut i November! :cool: ;)
Trollungen: fast namnet ger en funderingar om vad som kan menas med detta. Det ger en väldigt mystisk känsla.
Hm... har ni inte sett bilderna och DEN HÄR FILMEN från E3 Insider, så se den... vargmysteriet börjar lösas så smått. Har Ganon anlitat en hop utomjordingar också nu!?
Tillägg: välj den andra videon, den första är bara en massa prat
Jag har sett den filmen, och jag tror inte att det var Ganon som har anlitat dom. Det var nog bara några marsianer som hadde flugit vilse
Jah tycker namnet e bra :D
Och jah tror att spelet kommer vara BÄÄST
De ser ju typ ut som att link blir en varg på trailern...blir han det? (nån har säkert redan nänt det men)
Det verkar så... tråkigt att dom var tvungna att spoila så mycket.
Dom spoilade inte så mycket. Det var bra att man fick se vad spelet handlade om
roligare att se det när man spelar. Jag tycker man kunnat få se när han strider lite, men handling behöver dom inte avslöja.
Ville bara tillägga att jag inte menade det där med Ganon. Det var ironi.
Hm, får se vad det blir av det här. Om de inte kan göra spel utan att dra in utomjordingar så vet man aldrig vad som händer.
Enligt videon skulle det vara Link som blev varg, men eftersom Nintendo säkert vill göra oss ännu mer förvirrade så kan de lika gärna ha klippt ihop scenen och gjort en illusion av det hela. Allt går med teknikens hjälp...
Han blir en varg.Detta står i pressmaterialet.
"Twilight princess"...varje Zelda spel hade en anledning att heta just det (The Wind Waker!) och tar jag inte fel är det Zelda bakom den där kåpan...Zelda har något med detta att göra(då menar jag inte de goda händelserna utan de ONDA)...
↗ till inläggetDet står på Nintendo.se att den kommer ut i November detta år! Och den KOMMER att heta Twilight Princess som nåra redan sagt. :cool:E det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P
↗ till inläggetMan köper det ju lätt på premiärenE det nån som vet vilket datum spelet kommer ut?? :P
ska ni det?
Jag ska nog boka spelet, eller köpa det på premiären
Ja kanske boka ska jag göra
Men jag ska då ha det den dan det kommer
↗ till inläggetHan blir en varg.Detta står i pressmaterialet.
"Twilight princess"...varje Zelda spel hade en anledning att heta just det (The Wind Waker!) och tar jag inte fel är det Zelda bakom den där kåpan...Zelda har något med detta att göra(då menar jag inte de goda händelserna utan de ONDA)...
Ganon kanske gör henne ond så ska man försöka få henne att bli god :P
Eller så Ganon död, så det det blir en ny fiende
Säkert att han skulle va död men det kanske är en annan sista boss
Ja det skulle vara skoj om det var en annan sista boss än Ganon
jag tror att de e ej ganon som e sista bossen för i 1:as spel dogan 2 gånger sen på 2 majoras mak mena jag va det e en ny fiendeså jag tror det ej jag tror det e zeldas mamma för i ettan om ni såg börgan eller nät ni komm in till zelda när nu va barn eller rättare saktlink e barn då se ni en tejej som ha vitt hår aa hon e zeldas mamma hon jobbade ju åt gono/ganendorf så det tror jag eller e det hon som alla säger moon skens prissesan malani e bossen eller du själ efer som du blir varg men men det kan va ganondorf att han ha vaknat liv.
jag vet ett namn tigle ni vet han på majoras mask och (wind worker)
om ni vill veta mer fråga för min pappas pappa han hjälper till men att göra zelda spelen.
jag tror att det e som på majoras mask att man ha några dagar på sig bara typ 3 dar.
i sol templer för vadlas man till en spindel.
'
när det e ful måne så blir link varg och zelda ond det e bara då när du e varg du kan rädda zelda.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in