💬
Logga in
Fuska.se

Är Du En "nattuggla"?

29 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Kan nog tyvär klassas som nattuggla... händer alltför ofta att jag lägger mig vid 23-24.00 på vardagar -.-<(zZzZzZ)

29 May 2005

bara på helger.

Nivå 12 · Mästerfuskare

23:00- 00:00 på vardagar

Helger: så sent som möjligt, dock brukar de komma en bra film på tv, har väldigt lätt för att sommna på soffan tillsammans med en skål popcorn o en bra film :P

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

23:00- 00:00 på vardagar

Helger: så sent som möjligt, dock brukar de komma en bra film på tv, har väldigt lätt för att sommna på soffan tillsammans med en skål popcorn o en bra film :P

exakt lika för mig http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/sleeping.gif

på helgerna brukar jag vara hela natten och hela dagen där på och sova skita länge nästa dag..

1 Jun 2005
Nivå 7 · Fuskare

Runt 1-2 på vardagar, på helgerna kan jag vara uppe hela natten :P

2 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

På vardagar klockan 22:00-22:30 pga av att jag varken får eller vill avara uppe längre.

På helger klockan 00:00~ pga av då börjar porr kanalen så då ska pappa se på den(jag har ingen egen dator eller en på mitt rum, den står i matrummet).

6 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jao det brukar bli rätt sent, hade inte tänkt sova än på ett tag.

Nivå 3 · Lärling

Jag brukar gå och lägga mig 22.30 - 23.00 På vardagar

På helgerna så kan det variera mellan att vara uppe hela natten eller gå och lägga sig ganska tidigt.

Det ängsta jag har varit uppe var i 24 timmar

PÅ helgerna..på vardagarna är det oftast skoltid -_- och då tvingar ju föräldrarna en att sova!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in