Jag ser aldrig, det är rätt segt. Roligare att själv debbatera här :P
Debatt På Tv?
↗ till inläggetVisst är det roligare här, men kollar man på TV-debatterna så får man många bra argument att använd här.Jag ser aldrig, det är rätt segt. Roligare att själv debbatera här :P
jo det är sant. Men jag ser aldrig på TV ändå. orka följa debatter :P
↗ till inläggetNja, ibland blir det väl lite segt om man debatterar EMU i en månad.jo det är sant. Men jag ser aldrig på TV ändå. orka följa debatter :P
mm... men jag hoppas vi inför Euro
↗ till inlägget>>>>>>>>>>>> Don't get back to topic<<<<<<<<<<<<<<<<<<<mm... men jag hoppas vi inför Euro
Varför skulle det bli bättre med EMU??
Det skulle bli lättare att resa inom europa och företagen skulle få lättare att handla men för privatpresonerna förenklar det ju inte så mycket
Kolla i EMU tråden istället. Vilken är den mest intresanta debatten ni sett på TV?
↗ till inläggetKolla i EMU tråden istället. Vilken är den mest intresanta debatten ni sett på TV?
Om man skulle få ha giftormar i sin lägenhet.
↗ till inläggetJag ser aldrig, det är rätt segt. Roligare att själv debbatera här :P
orka sno repliker
Kollar aldrig på Sveriges televison <_< . Bara om det handlar om SPEL PIRATKOPIERING . OCH INTRESSANTA SAKER.
Inte varje gång det handlar om att dem snackar barn äter för mycket socker o.s.v <_<