nej inge torr humår alls... det är riktigt roligt om man slipper TIMMAEY! bara
Timmy Från Sp
↗ till inläggetoch de svärande nyhetsuppläsarna, våldet, bajset och trakkasseriernanej inge torr humår alls... det är riktigt roligt om man slipper TIMMAEY! bara
nepp det är det som är kul
trodde alla på fuska.se hadde kommit ur kiss&bajs åldern, men jag hade tydligen fel.....
Kiss & bajs-åldern och Kiss & bajs-åldern, ibland är de bara så fjöntigt att de är kul, kan faktiskt vara riktigt skoj när nån säger typ bara "bajs", eftersom de låter skit.
legendary_lukas, mhm. du är en utav dom få som endast ägnar dig åt Gröna Rum och Äntligen Hemma.. ;) (Peace).
jag tycker iallafall att south park är sjukt kul, sen får ni övriga tycker hur f*n ni vill
hehe, jag kollade på äntligen hemma när jag var liten , martin timell var roligast :P
SouthPark är en parodi av vad världen blivit, den är mkt bra tycker jag.
jo söder parken kan vara underhållande, men inget slår potatisskalning med fötterna!
det suger stenhårt ju!
kan inte Xade o Capone hålla sina små syskon bråk, hemma o inte släpa me dem till fuska
↗ till inläggetJo men skaparna kan ju tänka efter innan de gör serien så att de inte förekommer trakasserier åtminstonde.SouthPark är en parodi av vad världen blivit, den är mkt bra tycker jag.
south park bygger på trakasserier. bara bajs skulle rent utsagt vara tråkigt.
den bygger på den sanningen, all överdrift som finns i världen, visst så har den gjort "övertramp" men samtidigt så tyckte man på 60 talet att rock n roll var jävulens redskap, south park håller ju på att spränga en ny bariär av nya filmer och serier, det är utväkling som händer tackvare att dom små vågar stå upp mot de stora, och även om man inte tycker det är roligt så är det där en del av framtiden, som inte går att stoppa
↗ till inläggetDet går att stoppa men det krävs extrema medel för att göra det ,tyvärr.den bygger på den sanningen, all överdrift som finns i världen, visst så har den gjort "övertramp" men samtidigt så tyckte man på 60 talet att rock n roll var jävulens redskap, south park håller ju på att spränga en ny bariär av nya filmer och serier, det är utväkling som händer tackvare att dom små vågar stå upp mot de stora, och även om man inte tycker det är roligt så är det där en del av framtiden, som inte går att stoppa
southpark är rätt så kul.dom har inte alls med bajs i alla avsnitt.southpark driver och överdriver med vanliga (eller påhittade) problem i världen vilket kan vara väldigt kul för att dom kan hitta på väldigt korkade "lösningar" ibland.southpark har sjuk humor och det finns faktist vissa människor som uppskattar sånt
↗ till inläggetOK, men jag tycker fortfarande inte att det är bra efter vad jag såg på för två år sedan.southpark är rätt så kul.dom har inte alls med bajs i alla avsnitt.southpark driver och överdriver med vanliga (eller påhittade) problem i världen vilket kan vara väldigt kul för att dom kan hitta på väldigt korkade "lösningar" ibland.southpark har sjuk humor och det finns faktist vissa människor som uppskattar sånt
Jag har aldrig gilat Suoth Park jag heller. Men många verkar tycka om det...
Ameerica Americaa
America FUCK YEAH! Coming again to save the whole fucken world