💬
Logga in
Fuska.se

Member

13 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag ska bli member men jag kan inte betala med kort så jag undrar hur man gör då. Kanske värkar som en onödig tråd för vissa men inte för mej. Och en sak till HAR NI INGET SVAR SVARA INTE!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Finns massa grejer juh, står på sidan, be dina föräldrar att titta.

Nivå 7 · Fuskare

Dina föreldrar har nog VISA kort eller något annat kort som går bra att betala med.

6 Jun 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

Doh...... Mina föräldrar vaägrar betala med kort så jag får använda pay by cash men hur gör jag det?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Doh...... Mina föräldrar vaägrar betala med kort så jag får använda pay by cash men hur gör jag det?

Det står på sidan.. :P
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Asså antingen svarar du vettiga svar eller så svarar du inte alls!!! Jag kan inte läsa engelska och jag fattar inte hur jag ska skicka pengarna!!

Nivå 0 · Nykomling

Ok, läs vad jag skrev först "Finns massa grejer juh, står på sidan, be dina föräldrar att titta."

BE DINA FÖRÄLDRAR ATT TITTA?..

(sen lär dig engelska)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Asså e du en sån nybörjare som spammar ner folks ämnen!?

Okej till alla andra snälla svara på min fråga.

Nivå 0 · Nykomling

DU vill veta hur man gör det, be dina föräldrar att LÄSA sen får dom säga vad de e te dej! om dom inte kan får dom gå på engelska lektion (lolol).

8 Jun 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Em modd kan låsa denna tråden för att jag inte får bli det ändå och för att en viss Myio inte fatta att mina föräldrar inte ville göra det -.-

20 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

om du menar att du ska skicka in pengar tryck då på den guldiga rutan där det står pay by cash.com och följ anvisningarna

Nivå 4 · Lärling

ja tror du måste ha en inloggning på pay by cash och sen ska du trycka i uppgifterna på rs och du måste ha ett bank konto ja kan ej de där men de ser ju nästan ut som de vettigaste svaret hittils :/

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Vem va det som väckte liv i denna tråden? den e as gammal -.-'

Nivå 10 · Veteranfuskare

Låst på skaparens begäran.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.