ja det har jag också, och fejkboxarna, då klarar man sig bra!
Gubbar
Men big Bannanerna gillar jag så mycket
Iaf i barnor när det finns hopp och före finns det en boost plata då lägger jag alltid Big bannanen i hoppet då trillar dom ner i hålet man hoppar över
mm det är kul, fast de är ändå sämsta special vapnet tycker jag
Men det är bara bra ås jag skrev
Men bowser är typ bäst om man ligger bland dom sista och det är en klunga då slänger man bara det framåt och då tar man alla
Eller om man ligger först och slänger bakom. då kan man ta många
Ja men det spelar ingen roll den är ändå lika bra då
Fast i Baby park är det skit störande om nån skjuter Bowser skalet
För den stutsar mot vägen och till baka hela tiden tills den har stannan av
Eller warios bomb, den spränger många ... den är inte ens rolig med vapen
↗ till inläggetJo, men banan är ju så liten... Skalet tar ju upp mer än halva vägen....Ja men det spelar ingen roll den är ändå lika bra då
↗ till inläggetJa der är ju just det som är så himla störandeJa men det spelar ingen roll den är ändå lika bra då
Nån bana måste ju bara liten också,,, Alla ska inte ha samma storlek och lika antal varv.. Då blir det ju nästan tråkigt..
Jag tycker baby luigi och Toadette och Toadettets bil är bäst
:cool: :medieval:
:cool: :medieval:
Kör med toadarna med taod bilden på Time Trail iaf.
Det är väl ingen skillnad på tex baby mario och baby luigi förutom utseendet? eller koopa och paratroopa...?
Nä det är ingen skillnad
Jo när man flyger i DK Barell eller vad den nu heter på DK Mountain då låter Baby Luigi som en gorilla och Baby Mario som vanligt
vad coolt :P men är det den ända gubben som ändras?
↗ till inläggetNä alla har ju olika läten när man boostar också. Ena sköldpaddan har värsta ljusa lätet och den andra har mörkare betoningvad coolt :P men är det den ända gubben som ändras?
Bowser såklart.
↗ till inläggetOkej. Det låter iaf fult vid Bowsers betoning.... Raugh* Och Bowser Jr´s då... hmmvad coolt :P men är det den ända gubben som ändras?
Bowser JR ska man inte välja om man är bra på att koma på sämre plats än 4:a för det är så jobbigt när han grinar :P