Bäst special har ju Bäbisarna men koopas är också mycket bra
Gubbar
↗ till inläggetNja, kan ju vara kul med den där Chain Chomp om man har 5 spelare en halvmeter framför, men annars skapar den mycket trubbel.... bland annat på DK Mountain...Bäst special har ju Bäbisarna men koopas är också mycket bra
Vilken tycker du är bäst då?
Mario och Yoshi.... Fast den som har bäst specialare är Koopa Paratroopa tycker jag..
↗ till inläggetTycker jag med dom har ju trippel av sakerMario och Yoshi.... Fast den som har bäst specialare är Koopa Paratroopa tycker jag..
Jo, precis... Fast jag gillar när jag ligger först och får Mario´s specialare, då rensar man typ dem som är nära..
Vad gör peach special?
↗ till inläggetDet är 3 hjärtan.. Om man till exempel skjuter ett rött skål mot henne så plockar hon upp det röda skalet och kan på så vis använda det..Hennes specialare är rätt hyfsad faktiskt...Vad gör peach special?
↗ till inläggetDet har jag aldrig vetat omVad gör peach special?
Jag visste att den gjorde så man inte dog nå liv men jag viste inte om att man fick skalet om nån sköt ett på en själv
Fast orka var Peach
↗ till inläggetNej, va Daisy istället.... Hennes bil är toppen...Vad gör peach special?
Vad gillar ni bäst, stora mellan eller små bilar?
jag diggar de små
↗ till inläggetBåda delarna är bra, men de mindre är bättre,,,Vad gillar ni bäst, stora mellan eller små bilar?
jag diggar de små
det är ju 3 storlekar, sämst är mellersta tycker jag
Jag gillar dom små bilarna
bäst/coolast är tåget eller kanonbilen
Dom små är ju lätt bäst
Speciellt tåget
Capone: vad är kanon bilen för bil?
Baby bowsers bil, ser ut som en kanonkula typ. du fattar nog vilken jag menar.
↗ till inläggetJa bullet baster jaBaby bowsers bil, ser ut som en kanonkula typ. du fattar nog vilken jag menar.
Den är skön
Slår alltid med den först så jag får SG och sen med Tåget sen ökar jag med tåget
Då kanske jag ska testa den i Mario circuit, då får jag säkert SG i den :bah:
↗ till inläggetJo, den väger väldigt lite bara, den där Bullet Bill...Fast inget negativt i Time Trial,,,Baby bowsers bil, ser ut som en kanonkula typ. du fattar nog vilken jag menar.
nej jag brukade alltid spela med diddy och baby bowser i den bilen eller loket förr :P det gick väldigt bra!