Raderad av Magi
Fjärrstyr Min Webbkamerastridsvagn Över Webben
Raderad av Magi
SYnd. de skulle va kul och lystna på
:P
Jag har blivit inbjuden till dreamhack för att visa upp min webcam-battletank.
Ska ni dit så ses vi där....
Regards Magi
:rolleyes:
ring runt och fråga efter sponsorer, snacka med någon kärring på någon bank, eller affär, fråga ifall dom är instresserad av reklam på sån nivå, ring runt och checka med paintbolls tillvärkare, de är säkert intreserade, typ vad som helst som har med din tankt att göra kan du få sponsor pengar för, typ modell firmor också, dom lär ju var intreserade av att ha sina modeller med i "värklig" action, tänkt dig bara för och läs igenom alla kontrakt :P , typ eu bidrag, eller gå ner till arbetsförmedligen och säg att du ska starta ett företag, vilket man kan säga att du gjort, då kanske du får nåon tusing eller liknande, kan ju altid hoppas, om man inte frågar får man inget veta :P
f*n din "robot" är ju nästa i nivå med nasa's j*vla skit grejer :P (då menar jag att det är bra skit grejer som nasa bygger)
f*n du måste byggt skapligt mycke själv, eller andvänder du dig av program som finns me till model grejer, eller programerade du programen själv?
↗ till inläggetring runt och fråga efter sponsorer, snacka med någon kärring på någon bank, eller affär, fråga ifall dom är instresserad av reklam på sån nivå, ring runt och checka med paintbolls tillvärkare, de är säkert intreserade, typ vad som helst som har med din tankt att göra kan du få sponsor pengar för, typ modell firmor också, dom lär ju var intreserade av att ha sina modeller med i "värklig" action, tänkt dig bara för och läs igenom alla kontrakt :P , typ eu bidrag, eller gå ner till arbetsförmedligen och säg att du ska starta ett företag, vilket man kan säga att du gjort, då kanske du får nåon tusing eller liknande, kan ju altid hoppas, om man inte frågar får man inget veta :P
f*n din "robot" är ju nästa i nivå med nasa's j*vla skit grejer :P (då menar jag att det är bra skit grejer som nasa bygger)
f*n du måste byggt skapligt mycke själv, eller andvänder du dig av program som finns me till model grejer, eller programerade du programen själv?
Hemmabygge/hemmaprogrammering :)
Jag ska försöka kontakta lite fler banker och dyligt.
Men det är verkligen svårt att få hjälp idag trots att det behövs nya företagsideer idag. Konstigt....
Regards Magi :P
Jag hade kollat upp med Paintballtillverkare/återförsäljare
Jäklet bra ide *tumme upp*
Hoppas du kommer ihåg oss på fuska.se när du blivit rik ;P
gäller bara atta vart man ska söka :P du har ju redan fått skapligt mycket pr via aftonbladet och p3 och sånna grejer, du kan ju hänsiva när du söker bidrag att det finns stort intresse, eftersom du både vart me i tidningen och radio, och snart dreamhack, gratis pr är det bästa :P så dom behöver mer eller mindre inte punga ut något i pr pengar, utan det har ju ju skött skapligt bra själv
du ä redit grym ju . ! de skulle absolut funka som ett spel om de inte blir för dyrt bara . ! . du har ju en redit blivande framtid på typ microsoft lr nått ! .
Lycka Till !
:)
På DreamHack ska jag demonstrera min "Människa mot Maskin" arena. Personer ska kunna ta sig till arenan och kriga med eller mot webrobotar i ett paintball/laserdomkrig.
Jag kommer då att ha det första Internetspelet med riktiga människor i dataspelet på din dataskärm.
Ju mer delay man har ju fler skott behövs för att stoppa en webrobot och ju högre eldhastighet kan/ska de ha. De med riktig lite lagg/delay får inte högsta eldhastighet om de inte betalar extra för det.
Skynet är här.......... heheheheheeee
Regards Magi
synd att ja inte ska dit, bor ju bara 4 mil därifrån .
:)
Detta är framtiden :)
http://www.ifun.ru/content/o/Ol2gkzL3Tl.gif
Regards Magi :D
↗ till inlägget:)
Detta är framtiden :)
http://www.ifun.ru/content/o/Ol2gkzL3Tl.gif
Regards Magi :D
Hehe
Jag provade det och det var såååååååååååååååååå bra.
PS.Jag heter Alan på chatten.
Hej.
Jag väcker detta inlägget igen för de intresserade.
Regards Magi
Lol, jag minns när denna tråd skapades... Det var väl för nästan ett år sen nu eller?
Vad behöver jag för att kunna spela?
Har skaffat ny dator så jag har inte hunnit installera alla saker.
((((Live paintball funkar inte heller))))
↗ till inläggetLol, jag minns när denna tråd skapades... Det var väl för nästan ett år sen nu eller?
Vad behöver jag för att kunna spela?
Har skaffat ny dator så jag har inte hunnit installera alla saker.
((((Live paintball funkar inte heller))))
För att testa behövs PC, IE och min 500kbit/s.
live paintball e inte min länk
LoL, jag har ingen stenåldersdator...
Hittade felet, datorn saknade activex.
Jaså du är tillbaka!
Hur har det gått för dig? Några sponsorer än? Hur gick det på DH?
↗ till inläggetJaså du är tillbaka!
Hur har det gått för dig? Några sponsorer än? Hur gick det på DH?
Har pluggat färdigt nu och är Civ.Ing i alla fall.
Ska se om man inte kan göra nåt av webbrobotarna nu.
Responsen var inge vidare på DH för jag hade problem med min MSN.
De få som kom i kontakt med mig blev imponerade iaf.
Regards Magi