Är det någon som vet hur man får kroppen till huvudet i cool, cool mountain???
:unsure: smulan2
Är det någon som vet hur man får kroppen till huvudet i cool, cool mountain???
:unsure: smulan2
aa man ska få kroppen att rulla
↗ till inläggetaa man ska få kroppen att rulla
Jo det vet jag , men hur får man den att stanna vid huvudet?? <_<
när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :)
Kroppen hittar du vid en Shy Guy i början ungefär...Fast det var nån med propeller iaf..
↗ till inläggetnär du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :)
Jag har testat flera gånger det du sa men det funkar inte.
ok....har du lyckats få den precis på kroppen?? Har för mig att det var så jag gjorde...har inte spelat det på länge. Nån annan som har en idé??
↗ till inläggethm....Är du säker på att du är på stjärna nr 5? I sånna fall ska du bara gå till snöbollen och växla några ord och sen vilseleda den till snögubben----när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :)
Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.
↗ till inläggetJa, det är ju det man ska göra, fast jag lät mig bli mosad av kroppen... Jag råkade ställa mig framför snögubben...Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.
↗ till inlägget<_< . jag har provat men det funkar inte.. hmmSjälv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.
↗ till inläggetDu måste vägleda kroppen hela vägen.... Annars flyger kroppen utåt och säger hej då,,,Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.
jepp, inga genvägar liksom...( hoppa utför berget och landa ner vid snögubben menar jag då )
tänk på att försöka att inte ha allt förstort försprång
Nja, snöbollen har ju inga speciella val på vägar.. Så man kan spörta lite i början--- Men i slutet måste du vara lite tydligare...
Får man en stjärna när man har gjort det eller ? det var jätte länge sedan jag spelade mario 64.
↗ till inläggetJa, det får man... När snökroppen dunstat mot den där träplattan, och så att huvudet är på den...Får man en stjärna när man har gjort det eller ? det var jätte länge sedan jag spelade mario 64.
Snabb fråga vart är kroppen??
Okej... Gå och hoppa upp via skorstenen ss ser du en liten pingvin.... Sen trallar du på åt vänster så hittar du den...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in