Man behöver väll inte ha en tung bil. Det bräcker med att man håller upp styrspaken så landar man direkt
Favorit Bana?
är det inte bättre att landa längre fram? jag brukar alltid göra det...
↗ till inläggetJu längre tid man är i luften, ju mer tid förlorar man...är det inte bättre att landa längre fram? jag brukar alltid göra det...
Petey Piranha: Den teorin stämmer inte. Jo om man nu skulle dra styrspaken bakåt skulle den göra det föör då flyger man för långt. Men om man drar styrspaken frammåt landar man tidigare och längre bak ;)
Jo, det stämmer nog... Har dock aldrig provat det,,,
har tänkt på det ofta, men aldrig vetat vad som vart bäst. Landa långtfram men långsamt eller fort men kort...
Jag bara kör.... Det går lika dåligt ändå...Blir aldrig nån hit direkt ändå så...
↗ till inläggetJag bara kör.... Det går lika dåligt ändå...Blir aldrig nån hit direkt ändå så...
Dåligt :o du verkar ju hur grym som helst på spelet. Hur kan du säga att du spelar dåligt...
jag är däremot dålig :P
Nja, Jag är på gränsen mellan dålig och normal...
Vilka vägar tar ni på Dry Dry Desert?
↗ till inläggetHuhu...
Gillar RainbowRoad... DK och Wario's ^^
Utklassar alla vänner också... :evil:
Hehe... och boostar gör jag ÖVERALLT ^^ :kung:
hehe. men det blir ju ingen sport annars. det är inte roligt att bara åka igenom alla banor felfritt. Älskar när det blir lite.... spännande ;) :visslar:
↗ till inläggetHuhu...
Gillar RainbowRoad... DK och Wario's ^^
Utklassar alla vänner också... :evil:
Hehe... och boostar gör jag ÖVERALLT ^^ :kung:
Just därför vill jag att alla gubbar ska åka och tränga med sin egna bil/kart... Då kan man garantera trängsel... Sånt är riktigt kul,,,
Petey Piranha: Vi är liksom typ rankade såhär:
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Usel______________Normal____________Elite
Skulle jag nog tippa på ;)
↗ till inläggetOm du menar den mörksvarta pinnen är det ju bra... Men annars är det värre....Petey Piranha: Vi är liksom typ rankade såhär:
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Usel______________Normal____________Elite
Skulle jag nog tippa på ;)
undrar vart jag skulle hamna :P men ni verkar vara ungefär lika bra.
Lite sent inne i den här tråden, men själv väljer jag iaf Waluigi Stadium, den banan var min favorit redan från början.
På tal om fusk, tack för tipset, hade helt glömt bort att kolla upp det... ;)
Ja det sträket som var mer tjockt än dom andra. Fast det blev visst lite fel.
Okej ungefär 7/10 är vi då ;)
Aja, inte så dåligt iaf,,,
Skulle nog ändå tippa på 7,5.... av 10....
För den ända stora skillnaden är att dem har hittat en massa snabbare vägar... Såg till exempel en ny väg på Dry dry desert..Så att man kom direkt nästan till stället vid Piranha Plant.....
Aja, men ändå... Jag är olika dålig på olika banor... Jag skulle aldrig kunna köra som eliten gjorde på Bowser´s Castle,,,,Värsta självsäker...
har ni en film på de som kör på bowser castle skulle vilja se...
jag kanske är 4-5 :)
↗ till inläggetJo, men den finns på den sidan som supermario89 visade i ett annat ämne...har ni en film på de som kör på bowser castle skulle vilja se...
jag kanske är 4-5 :)
vad fick de för tid då? och hur bra är du i jämförelse med dem