↗ till inläggetOj, det gjorde du bra snabbt... jag fick öva ett antal gånger innan jag lyckades.tack nu fick jag en stjärna på bläckfiskarna!
Super Mario Sunshine
ok =)
Har du verkligen tagit den där stjärnan som ligger på stranden innan fyren? Det är ju en chansningsgrej om man lyckas ta den....
Jag har hört något om en gömd stjärna i Ricco Harbor, jag minns att jag tänkte "gud så svårt" men jag kan inte komma på vad det var... Har det på tungan men men... Hoppas jag kommer på det efter en natts god sömn...
Jag TROR att det har med yoshi att göra... Nej, någon annan får svara det ;)
Jag tyckte inte att det hade med surfing att göra :unsure: Nåja, det kanske var det i alla fall, för jag är verkligen usel på surfing :lol: Fick kämpa flera gånger innan jag lyckades med den, så det blir ju ännu svårare med tiden 35 sekunder :cry: Fick kämpa värre den där med att samla röda mynt -- usch
↗ till inläggetHmm.. Nej, det stämmer inte....När jag räknade med mina blå mynt som saknades på banorna så fick jag det till 120,,,Jag har hört något om en gömd stjärna i Ricco Harbor, jag minns att jag tänkte "gud så svårt" men jag kan inte komma på vad det var... Har det på tungan men men... Hoppas jag kommer på det efter en natts god sömn...
Jag TROR att det har med yoshi att göra... Nej, någon annan får svara det ;)
ja, jag har tagit den stjärnan
ok
↗ till inläggetDet finns samma saker vad gäller blåa mynt... Finns t ex 2 styckna blåa mynt på stranden ganska när ett träd ungefär 50 meter från kanonen...ok
ja, det visste jag =)
↗ till inläggethehe.. har du tagit det blåa myntet vid den gula u-båten på Ricco Harbor då?ja, det visste jag =)
↗ till inläggetFick stjärna på Blooper på 38,59 sekunder :)Nu snackar jag inte om bonusbanorna!
↗ till inläggetOkej... Men då är gränserna 50 sekunder för den vanliga stjärnan och 40 sekunder för den hemliga stjärnan.Nu snackar jag inte om bonusbanorna!
den har jag oxå tagit
↗ till inläggetSäg nån stjärna du inte har tagit.den har jag oxå tagit
jag har 12 kvar =)
Har du tagit alla blåa mynt i Delfino Plaza?
Vill bara fråga en liten fråga: Hur många blå mynt finns det i Delfino Plaza? Har 20 plus 10 från Corena berget. Skulle tro att det finns fler i öns största stad...
Det finns 20 på Delfino Plaza, 1 ynka på Delfino Airstrip, och 30 på var bana...10 i Corona Mountain.
ja, jag har tagit alla mynt i delfino plaza
Jag har 3 kvar i Ricco Harbor, kan inte hitta dem någonstans