💬
Logga in
Fuska.se

Finns Typ Msn 7.0 Beta Eller Nått ....

6 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

asså jah har ju mac ... å jah blir så j*vla störd på att jah inte kan hitt nån ny msn än den typ gamlaste av alla :angry: för alla börjar klaga å fråga : Varför har du inte den nya msn ?? . å de e så j*vla tråkigt att svara att den inte funkar på min Data :'(

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #2
↗ till inlägget

asså jah har ju mac ... å jah blir så j*vla störd på att jah inte kan hitt nån ny msn än den typ gamlaste av alla  :angry: för alla börjar klaga å fråga : Varför har du inte den nya msn ?? . å de e så j*vla tråkigt att svara att den inte funkar på min Data :'(

asså jah hittade en sak där man kan ladda ner en jävligt bra sak !!

http://www.adiumxtras.com/

där kan man ladda ner Adum == en sak som funkar exakt som Msn å allt :D

1 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

jo då det finns 10.0 beta att ladda hem om du vill, men dom kommer nog med 10.0 snart.

5 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

till mac?

16 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

vet inte

5 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

asså jah har ju mac ... å jah blir så j*vla störd på att jah inte kan hitt nån ny msn än den typ gamlaste av alla  :angry: för alla börjar klaga å fråga : Varför har du inte den nya msn ?? . å de e så j*vla tråkigt att svara att den inte funkar på min Data :'(

jag har msn 4.0 och det funkar!
7 Aug 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

jo då det finns 10.0 beta att ladda hem om du vill, men dom kommer nog med 10.0 snart.

lol det finns msn 7.5 beta för oss windows användare mircrosoft sattsar mer på windows så 10 glöm det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in