Pokemon 252 Lirpa-Lirpa är bäst, Ps Lirpa-Lirpa är en fusk pokemon som man får genom en satelit.
Vilken Pokemon?
mer än halva det här ämnet e spamm <_<
men den svåraste tycker jag e blizzie (eller vad den heter)
Ja blyzzie är svår
Jag känner en kompis som slog Min Mewtwo lvl 100 med en typlotsion lvl 100 :blink:(Elite Commander @ 13/10-2004 17:13:46)Mina 10 lvl 100 har mer men kommer en till lista senare
Ingen spc ordning
Arcaine
Nidoking
Nidoran
Mewtwo
Mew
Ridhorn
Typlosion
Meganium
Farealigator
Gyarados
Red gyarados
Sneasel
Gold pigey
Silver sneasel
Kan inte stava och tog kanske mer än 10 men men kommer en till lista snart
I ämnet bästa team skrev du att ditt bästa team var:
Mewtwo lvl 100
Arcenaine lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Gold Pidgey lvl 100
Men om du har en Mew lvl 100 så tror jag att den kan slå alla dom där Pidgey. :angry:
En lvl 100 Mew är nog GANSKA svår att slå.
P.S
Lätt Arcanine!Han dödar vem som hellst med en atack!!
Speciellt med en Arcenaine :P
↗ till inläggetHar du en bild på den???????????????????????????? :huh:Pokemon 252 Lirpa-Lirpa är bäst, Ps Lirpa-Lirpa är en fusk pokemon som man får genom en satelit.
↗ till inläggetHmm han dör utav en ice beam även om du är på typ 20 mindre level....ok jag tycker iaf dragonite
Var möter man Blizzie?
hur skaffar man sig den där Lirpa-lirpa?
Jag vet väl inte!
Ingen egentligen. har man bara ett vältränat Team klarar man av vem som helst.
svårast att slå e red:s snorlax (jag stör mig på att den gör rest och sedan attackerar)
haha jag klonade 95 rare candy (som tog 2 timmar o göra) sedan gav jag dom alla till pichu level 5 så nu har jag en pichu i level 100
Ja, håller med dig. Den är störig, fast min Mewtwo använder bara Psychik 2 gånger och så loosar Snorlax.
↗ till inläggetsvårast att slå e red:s snorlax (jag stör mig på att den gör rest och sedan attackerar)
haha jag klonade 95 rare candy (som tog 2 timmar o göra) sedan gav jag dom alla till pichu level 5 så nu har jag en pichu i level 100
Använd Machop's eller Tyroge's utvecklingar.
Snorlax är ju svag mot fighting attacker :P
↗ till inläggetJag brukar anvenda Snorlax i lv 100, mott Blizzey.hon har jö värsta defen!
de tar 5 milj. år om man inte har en fight pkmn....
Machops sista (har inte spelat på länge) aeger
fast Mew e rätt gött svårt å slå om den har vissa ATTACKER
Jag tycker Pidgey lv 5 är svårast :D .