köp GTA:sa, NHL 2005 eller FIFA 2005!! :)
Vilket Spel Ska Jag Köpa
e dt värt att köpa fifa spel?
spel JAG tycker du SKA köpa:
Action:
-GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS (29/10) <---
-Socom II
-Conflict Vietnam
Sport:
-PRO EVELUTION SOCCER 4 <---
-NBA 2005
Utav ALLA domma spelen här rekomenderar jag mest: GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS
Gta:sa :cool: , Def Jam fight for N.Y, Killzone (vänta) <_< , Thug 2, Burnout 3, Shellshock Nam' 67, Onimusha 3, Fight Club, Need for speed underground 2, Midnight Club 3: Dub Edition. Några spel att välja mellan :D :rolleyes:
Klart att du ska köpa GTA:San Andreas det splet är ett av dom roligaste spelan jag spelat?
Gta SA
varför i h#lv#te drar ni upp en tråd från 2004. :bah: <_< :ph34r:
Jag föreslår NFSU2. Inte så realistiskt, men man kan ändra bilen på många sätt. :)
Kör på nån Gta...
dom är ju roliga lr konungens...
oh varför inte rachet and clank?
:cool: B)
Oh den här frågan e så lätt! KÖP KILLZONE! det e ju f*n det bästa och snyggaste PS2 spelet någonsin. GTA grafiken e värsta tetris grafaiken jämnfört med KILLZONE! det regerar! finns inget bättre PS2 spel.
Kan nån fusk till Killzone lr need for speed underground 2
god of war såklart KÖP DET!!! du kommer inte att ångra dig! :D :medieval: B)
Och så är det ingen som föreslår det lätt bästa spelet någonsin... Metal Gaer Solid: Snake Eater. Det va f*an grymt ju! Hoppas jag inte var den enda som tyckte så.
↗ till inläggetvilket spel ska jag köpa
köp gta san andreas det äger
Tycker du ska testa Medal Of Honor Frontline. Ett av mina 5 bästa spel som man aldrig blir trött på.
↗ till inläggetTycker du om att köra/trimma och styla bilar, tycker jag att du ska köpa MC3 (Midnight Club 3:DUB edition)vilket spel ska jag köpa
man kan ha över 60 licens fordon ( typ MC, sport modeller/CHOPPER, BIL, SUV/TRUCKS o.s.v.
gta san andreas äger, grafiken är ganska bra
Midnight club 3 tror jag är riktigt bra!
Men san andreas är ett starkt tips eftersom att det är skitkul och det varar ganska länge!