jag undrar är man har klarat hela pokemon colluseum kan man då linka över sina pokemon från colluseum till sitt ruby / leafgreen ?
Pokemon Colluseum
ja det ska gå......vet inte till leaf green,.....men du måste nog ha fått ruby plate osv om du ska kunna få typ espeon osv ....
↗ till inläggetja det ska gå......vet inte till leaf green,.....men du måste nog ha fått ruby plate osv om du ska kunna få typ espeon osv ....
ok men jag hade spelet sen sålde jag det och tänker på att köpa det igen !
jag tycker att om du gillar pokemon så mycket ska du nog köpa pokemon xd gale of darkness det kommer i november (till sverige)samma månad som the legend of zelda twilight princess kommer till sverige
↗ till inläggetjag tycker att om du gillar pokemon så mycket ska du nog köpa pokemon xd gale of darkness det kommer i november (till sverige)samma månad som the legend of zelda twilight princess kommer till sverige
det här är frågan !! jag undrar är man har klarat hela pokemon colluseum kan man då linka över sina pokemon från colluseum till sitt ruby / leafgreen ?
JA DET KAN MAN till ruby men inte till leafgreen
↗ till inläggetJA DET KAN MAN till ruby men inte till leafgreen
Var någon stans ?
I ett Pokémon Center.
↗ till inlägget'I ett Pokémon Center.
vilket av dem ? :mellow:
En med 2 våningar.
:evil: pokémon suger
↗ till inläggetSpela det inte då.:evil: pokémon suger
men e det under våningen ? och vem ska man snakka med? går det till leaf green eller till ruby och måste jag samtidigt skicka över mina pokemon från leaf green eller ruby til colluseum ?
det är i phenach city nere i pokemon sentret det finns bara en person hon ska du prata med. för att byta med leaf green och fier red måste man ha ruby&saphire stone ruby stone finns där man fångar moltres och sphire stone fins längst ner i iland7 i en grotta. man behöver cut för att öppna dören. för att byta från ruby&saphire behöver man ingenting. obs masn måste spara i ett pokemon senter i gameboy spelen för att kunna byta.
↗ till inläggetdet är i phenach city nere i pokemon sentret det finns bara en person hon ska du prata med. för att byta med leaf green och fier red måste man ha ruby&saphire stone ruby stone finns där man fångar moltres och sphire stone fins längst ner i iland7 i en grotta. man behöver cut för att öppna dören. för att byta från ruby&saphire behöver man ingenting. obs masn måste spara i ett pokemon senter i gameboy spelen för att kunna byta.
tack
som kaiba sa ska man ha stenarna men man måste ha lämnat dom till killen vid maskinen i Pkmn Centret på One Island.
↗ till inläggetsom kaiba sa ska man ha stenarna men man måste ha lämnat dom till killen vid maskinen i Pkmn Centret på One Island.
men d har jag gjort :D