ganska tidigt in på fuskarna.nu's tid. Minns inte riktigt när. Men jag har alltid funnits här men bara tagit break lite då och då.
Hur Länge Har Du Varit Medlem På Fuska.se
Minns inte när jag hamnade här första gången, har alltid haft fuskarna.nu som fuskportal men hittade forumet en vacker dag för ett antal år sen.
Minns inte när, många år sen, under fuskarna.nus tid.
Var aktiv som Moosh en lång tid (pinsamt namn, jag vet. Sen hette jag Wump en kort period men bytte sen till Moosh igen). Var mest i Game Boy forumet.
Länge sen... Det första jag gjorde var att säga emot nån (som många andra gjorde) som sa att Nintendo skulle gå under. Han blev så retad.
Annars har jag väl gjort lite av en comeback nu... :P :P
sedan fuskarna, kolla mitt medlemms nummer om ni vill se nåt tidigt :D
↗ till inläggethmm, sen 2000 kanske..
Oj, herrej*vlar. skräms inte sådär, varna lite innan du kommer och stormskriver =)
tja.... en 15 minuter kanske
Har bara varit medlem i 3 ynka dagar...
↗ till inläggetkolla mitt om ni vill se nåt tidigare + mitt turnummer ;)sedan fuskarna, kolla mitt medlemms nummer om ni vill se nåt tidigt :D
Watch my medlemsnummer :)
Har varit medlem i många år. Däremot inget vidare aktiv i denna skepnad av forumet ;P
Fast detta är ju egentligen en onödig tråd, man behöver ju bara kolla när medlem registrerade sig...
↗ till inläggetDet finns som du kanske läst de som reggade sig när sidan hetta fuskarna.nu. Det kan man inte se här. Forumet har nollställts vid ett flertal tillfällen. Därför är inte frågan onödig.Fast detta är ju egentligen en onödig tråd, man behöver ju bara kolla när medlem registrerade sig...
Jag tycker den är onödig. Vad är det för intressant med att veta hur länge folk har varit på sidan? "lev i nuet" sa säkert någon förnuftig man/kvinna förr i tiden.
betraktar mej själv som en halv veteran
ja har bara varit medlemm i ca 1,5 år
Jag har väl hängt med ett tag, kommer ihåg fuskarna.nu när jag floodade :cry: ... :P
Det var länge sen, men det fanns iaf en affär där, och så kunde man kolla hur det blev innan man köpte typ glänsande färg och sånt, och så kunde man ha flera samtidigt.. Men det var på den gamla tiden det..
Lite mer exakt så blev jag medlem i slutet av år 2000,,,,,
Har varit medlem i en vecka fast bara varit inne 4 gånger