Samma fråga som i ämnesbeskrivningen: Hur ser man under vatten? :unsure:
Hjälp
vah? Det e väll bara att titta på skärmen ;) :)
Ja men är det alltid dimmigt under vattnet eller kan man ta bort dimman på nåt sätt?
D e inte dimmit...inte för mej iaf:P
vilket pokemonspel?? ruby lr?
Jag har sapphire... Det är massa dimma under vattnet alltså i "Underwater"
Men ser du ingetting??
Kan du inte vara i nån grotta lr nått då
Alltså det är hel dimmigt som i eldgymmet, Man ser lite av grottan när man möter pokemon men sen blir det dimmigt igen...
Men om du inte hittar i dimman för d e för dimmigt så ska du kanske inte ner där nu..
Jo men jag ska ner och hitta Team Aqua ledaren innan han väcker den sovande mystiska pokemonen, så jag ska ner och leta efter en grotta som ska innehålla en U-båt... Vet du vart den gråttan är?
Sry..har ruby inte shapphire...
Men har man inte nån pokemon som kan tabort dimman då?
flash..nått?....
Aja du får väll fråga nån sapphire lirare
Ruby & Sapphire har nästan samma handling, så det borde vara samma ställe som där du mötte Team magma´s ubåt.
↗ till inläggetSry..har ruby inte shapphire...
Men har man inte nån pokemon som kan tabort dimman då?
flash..nått?....
Aja du får väll fråga nån sapphire lirare
Det är samma ställe.
Om man inte ser genom dimman behöver man nog nya ögon.
SÅ dimmigt är det väl inte?
ja asså till och med jag ser genom dimman! och jag är blind, men kom igen det måste vara nått fel på ditt gameboy om du inte vars du är under dimman.
Min kompis har sitt ruby på datorn då är det också dimmigt!Och han säger att det är som eldgymmet!Har du ditt pokemon spel på datorn Snowscar?
eehh??
Hur fick du gameboy spelet in i datorn?
Laddade du ner från en sida eller?
Skulle tro det. Det finns vissa sidor som man kan ladda hem Pokémonspel till datorn.
↗ till inläggeteehh??
Hur fick du gameboy spelet in i datorn?
Laddade du ner från en sida eller?
nej han använde väl dc++ eller nåt. (ett program som man kan ladda ner saker på)
Shit vad sjukt! Du kanske borde maila nintendo elr nåt :blink:
↗ till inläggetdet är lätt att se igenom en sak till i den grottan finns det också hm 7 waterfallSamma fråga som i ämnesbeskrivningen: Hur ser man under vatten? :unsure:
Kan det ha nått med contrasten att göra?? :unsure: