💬
Logga in
Fuska.se

Något Speciellt I Grottan

12 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

asså e de nått speciellt i meteor falls, isåfall hur kommer man till den :huh:

Nivå 2 · Novis

Nja, du kan hitta ett bra Item därinne (TM 02 Dragon Claw), var vet jag inte exakt.

Nivå 4 · Lärling

Bagon finns ju därinne...

Nivå 2 · Novis

Ja, fast han finns bara på en liten plätt inne i den stora grottan, så han e inte lätt att hitta...

↗ till inlägget

Bagon finns ju därinne...

Nivå 4 · Lärling

Jojo, men han e ju där. Och bra e han ju, iaf Salamence.

Nivå 3 · Lärling

Det finns några tränare som jag gillar att slåss mot i den grottan

27 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Ok då fattar jag :D tack tack !

28 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... )

Nivå 2 · Novis

Tackar för tipset! Detta kan du kanske skicka in som ett fusk/tips till Pokémon Ruby/sapphire. Tror säkert det skulle få höga poäng!

↗ till inlägget

man kan hitta bagon där och så finns där en DRagon tamer som när man mött honom 4 gånger har han en shelgon och den kan man sno dragon scale från som utvecklar seadra till kingdra... men jag har 99 st för jag har... ja det börjar bli lite tjatigt nu men ja e så j***a gla för att AR e så bra.. (*hehe* kul rim... )

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Man behöver inte möta honom 4 ggr... ;)

Och ingen har väl sagt hur man hittar till Meteor Falls?

Iaf, du kan gå till den från "Staden nära vulkanen" (glömt bort vad dom heter <_<)

29 Jun 2005

Ni har alla glömt en sak:

Solrock & den andre månen finns bara där!

Nivå 2 · Novis

På Ruby finns Solrock där, på Sapphire finns Lunatone där. :)

Bagon finns bara på en liten "plätt" i grottan.

↗ till inlägget

Ni har alla glömt en sak:

Solrock & den andre månen finns bara där!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

asså e de nått speciellt i meteor falls, isåfall hur kommer man till den  :huh:

Du måste ha varit i Meteor Falls för att komma vidare i spelet,eftersom man möter Team Magma/Aqua där och en professor som ger en något som jag inte kommer ihåg vad det är xD .För att komma dit så flyger/går du till Fallabror,går till vänster på skärmen och sedan nedåt,tills du kommer till några klippor som du går upp på,och följer vägen till grottöppningen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in