💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Fort!

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur får man surf på poemon safir/rubin

Nivå 2 · Novis

Efter du klarat av din Pappa, så får du den av honom i huset bredvid gymmet (Normal Gymmet). Tror det var så.

29 Jun 2005

Det finns en skviljon trådar om detta!!!

Nivå 2 · Novis

Det FisharMario menar är att man ska kolla igenom några sidor på forumet innan man frågar något.

30 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.

Nivå 2 · Novis

Ska kolla upp var man hittar Waterfall, skriver när jag hitatt det. Corgy?

↗ till inlägget

när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.

1 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

jag stava fel utan att veta det. korgry hette han

Nivå 1 · Novis

Meeep! de va fel svar.. Kyogre heter den.. vattenhärskaren på sapph :)

↗ till inlägget

starta en tråd istället

men när han/hon fick Surf så kan han/hon forsätta tråden istället för att göra en ny så alla tycker hon/han spammar

okej

15 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

du får waterfall i keogres/grudons grotta :visslar:
8 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

helt rätt :D

14 Aug 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

DET STAVAS GROUDON OCH KYOGRE!!!!!!!!!!!!1 :angry: :angry:

15 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

ja men har klarat ut hela spelet nu

16 Aug 2005
↗ till inlägget

Du behöver inte bli arg,du kan bara säga det luuuuuuuugnt och sansat istället för att SKRIKA PÅ ANDRA!!!!!!!!Fattar du? <_<

17 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

Stavfel gör inte mycke bara man vet vad det står

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag håller med Fishar Mario!Du behöver inte bli sur för lite stavfel!Du vet ju ändå vad han menar!En läxa för dig,hoppas du har lärt dig något! :rambo:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in