Heej, Undra bara om man kan fixa en GC emulator till datorn, så att man kan spela typ tex: Naruto 1,2,3 på datorn eller andra liknande spel.!! :cool:
Emulator Till Datorn
vet inte om det finns men de flesta andra konsoller finns om emulatorer så det kommer nog att komma <_<
Det kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt.
↗ till inläggetDet kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt.
Joo, det vet jag :cool: . Men jag har tröttnat på GBA emulatorn, har typ klarat alla pokeom spelen :D... hehe, någon som kan en sida där man kan hitta några Emulator.. :visslar: ;) :zzz:
Det finns GC emulator men tänker inte säga hur du får tag i det eftersom det är olagligt
↗ till inläggetDu vill bli bannad va??Det kommer antagligen att komma, men med väldigt dålig kvalitet, titta bara på N64 emulatorerna. Dessutom är det olagligt.
Läs reglerna, fildelnig är olaglig.
det är emot reglerna att göra så ja!
↗ till inläggetblablabla...pm:a mig...tror ja vet nån sida.. :)Det finns GC emulator men tänker inte säga hur du får tag i det eftersom det är olagligt
Emulatorzone kan man ladda ner an massa emulatorer. alltifrån NES till NDS!!!!
§ 1.3
Tråd låst & varningar utdelade.