↗ till inlägget¨Fast det är inte riktigt lika bra som PS2
Vilka spel har du till PSP luddE Rigde racer och Ape Escape har PS2 Grafik specielt rigde racer det är PS2 grafik..
↗ till inlägget¨Fast det är inte riktigt lika bra som PS2
Vilka spel har du till PSP luddE Rigde racer och Ape Escape har PS2 Grafik specielt rigde racer det är PS2 grafik..
HM. Kanske bättre att skriva denna tråden i "Övriga Konsoler"?
hMPf ... välj Nintendo DS för lysande spel... välja psp för dåligt batteri o grafik.. hah :P sony har en så länge varit klena med att visa upp storspel... till psp allså.. :P
köp DS!! :cool:
eller ps3 när det kommer ut!! ps3 har grym grafik!!! B)
precis... det kommer storspel det kan ja lova... lätt trådlöst nätverk via wifi +bärbar konsoll (DS) :P + Nintendos spel + Andra spel = Dräggelflod :P
↗ till inlägget= rätt blött :Pprecis... det kommer storspel det kan ja lova... lätt trådlöst nätverk via wifi +bärbar konsoll (DS) :P + Nintendos spel + Andra spel = Dräggelflod :P
Men är du ren eller har du sett grafiken när du har hållt i den.!
n00b stylé
Hmpf....... (förolämpad) din fanboy grafiken är inte allt det är spelet i säg som räknas...! Jag tycker psp inte har bra spel .. så så då skiter ja i grafiken :P
Men blir så lack på dom som inte vet någe
Som du! :...... din ålder??
Definitivt, PSP.
Jag har aldrig förstått fördelen med att ha dubbla skärmar? (DS)
Och så är det ju touch-screen på DS, men det klarar man ju sig utan.
PSP solklart. Ni kanske inte har en egen men ni ska veta grafiken asså ;). Umd-filmerna har jättebra upplösning.
1. Bryr mig inte om grafik.
2. är inte intreserad av spelen som kommer till PSP.
↗ till inläggetMen orka jiddra om ålder. -.-'Som du! :...... din ålder??
Ja har den suger .. okej underbar grafik .. men inga roliga spel... batteriet tar slut direkt.. Nintendo är bättre
Jag spelade PSP och NDS hos min kompis och gemförde alt så var PSP bättre.
Spelkänslan är mycket bättre än NDS .
Grafiken är otroligt snygg !!.
Man kan lyssna på musik kolla på film.
Om man tycker att minnet inte räcker så kan man köpa en Memory stick med cirka 1-2 gb.
Min kompis har en med 5 gb.
Så ta PSP . Och varför gjorde du tråden just här. Du vet väl vad alla svarar.
PSP! Hundra miljoner gånger bättre grafik!!
Och spel glömde du säga.
:cool: ds är bäst
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in