Hoppa till innehåll

Ds Eller Psp?


Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hm... Det beror på i vilken ålder du är och vad du tycker om som får dig att gilla olika saker... Om du gillar att lyssna på musik och kolla på film m.m. ska du köpa PSP, då du är "lite äldre" och PSP är ett utmärkt val för dig! Men om du är en liten spelnörd som bara älskar att spela spel och orkar inte lyssna på musik och kolla på film, då ska du ta DS...

Lite svårt att förklara, men jag hoppas att du förstod...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Om du gillar Nintendo köp Nintendo DS eller om du gillar Sony köp PSP men jag skulle köpt ett NDS fr det är billigare och bättre tycker jag.Men då vet inte jag vad du gillar men om du skriver i NDS forumet borde du gilla det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gillar Nintendo köp Nintendo DS eller om du gillar Sony köp PSP men jag skulle köpt ett NDS fr det är billigare och bättre tycker jag.Men då vet inte jag vad du gillar men om du skriver i NDS forumet borde du gilla det ^_^

 

 

har du provat PSP då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

Om du gillar Nintendo köp Nintendo DS eller om du gillar Sony köp PSP men jag skulle köpt ett NDS fr det är billigare och bättre tycker jag.Men då vet inte jag vad du gillar men om du skriver i NDS forumet borde du gilla det ^_^

 

Nej tyvär Lakrits så har jag inte det :( Men jag gillar inte Palystation så mycket ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Nintendo DS

 

+

 

Mer nya sorter av spel bättre batteri tid runt 10 timmar, klassiska Nintendo spel , Touchscreen (!) Röststyrning

 

-

 

Större en psp aningen klumpigare , sämre grafik

 

Playstation Portable

 

+

 

Spel som varit succé på PS2 kan konverteras till PSP, ryms i fickan, DVD och MP3

 

-

 

Låg batteri tid runt 5 timmar på ett långt krävande spel, Stora diskar istället för kassetter,

 

 

Värt att notera är att till DS kan man köpa till mp3 och tv sak.

Men sedan väljer man maskinen efter spelen.

DS har mer nyskapande spel som Wario Ware Touched. Strategy kan nog bli en höjdare på DS.

Psp kan å nadra sidan satsa på racingspel som Grand Turismo och fighting.

Redigerat av Ph0EniX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...