hej om det är några som är duktiga på hur man lägger upp filmer på internet så kan ni väll hjälpa mej
Hur Lägger Upp Film På Hemsida
↗ till inläggetDet beror lite på vilken typ av filmer det handlar om. Det finns webbsidor som blir jätteglada över att få filmer av en viss typ (tror jag).hej om det är några som är duktiga på hur man lägger upp filmer på internet så kan ni väll hjälpa mej
Radio styrda båtar och bilar. vet du hur man gjör ???
hur stor är filmen?
inte så stor men kan ni hjälpa mej eller kan ni ej va sluta ställa en massa suma frågor och hjälp mej i stället
↗ till inläggetDet har inte slagit dig att vi kanske försöker hjälpa dig? Att vi behöver ha den här informationen för att kunna hjälpa dig?inte så stor men kan ni hjälpa mej eller kan ni ej va sluta ställa en massa suma frågor och hjälp mej i stället
Supermario89 frågade inte om filmen är stor utan hur stor den är. Svarar du inte på det kan han troligtvis inte hjälpa dig och inte många andra heller.
Visst, du skrev att den inte var så stor. Men vad är stort för dig? Inte så stor kan vara allt från 5mb till 50mb(beroende på hur lång den är också).
om den är under 5 mb så kan jag nog hosta den åt dig, maila den till
ok. den är 10mb stor
jag kan testa at hosta den åt dig men den kanske är förr stor :)
maila den till [email protected]
vänta lite så ska jag leta upp ett annat sätt om det inte funkar
och hur hostar man jag kan nog gjöra det själv bara du skriver hur man gör om det ej finns andra sätt??
är det nån som kan hjälpa mig ??????+
hosta = lagra en fil nånstans
du skaffar gratis hemsideutrymme, t.ex. hos CQR eller nånannastans, kolla Gratissaker, där finns en del sidor med gratis utrymme. sedan lägger du upp den där.
↗ till inläggetmen det går väll att lägga upp den på servern direk va?hosta = lagra en fil nånstans
du skaffar gratis hemsideutrymme, t.ex. hos CQR eller nånannastans, kolla Gratissaker, där finns en del sidor med gratis utrymme. sedan lägger du upp den där.
↗ till inläggetVad menar du med direkt? Så fort du har webbutrymma någonstans kan du börja ladda upp det du vill ha uppladdat.hosta = lagra en fil nånstans