Hej jag har ett litet problem för jag hitta Rayqasa men sen när jag mötte jag honom men förintade mej och nu är han inte där vet nån var han finns? :cry:
Stort Problem
Nu finns han inte längre.
måste jag starta om hela spelet nu? :cry:
JA :(
Nästa gång så SPARA innan du möter honom...
f*tta j*vla kan jag byta den då?
Ja
nästa gång kanske du sparar före klarar du inte det bara startar du om försöker igen osv...... :student:
Det vat synd, Rayquaza är en mycket bra pokemon!
EDIT:Stavfel
↗ till inläggetnästa gång kanske du sparar före klarar du inte det bara startar du om försöker igen osv...... :student:
Det var ju det jag sa..... <_<
↗ till inläggetnästa gång kanske du sparar före klarar du inte det bara startar du om försöker igen osv...... :student:
Lol Mr.Kanalltochärbästpåallt.
Gör ett nytt team med nya stratergier också... Då blir du bra!
↗ till inläggetJag tycker du ska ha Swampert mot Rayquasa.Hej jag har ett litet problem för jag hitta Rayqasa men sen när jag mötte jag honom men förintade mej och nu är han inte där vet nån var han finns? :cry:
Not! Man ska ha en Ice eller Dragon mot den. Jag använde en Altaria på 60 nånting och hade dragonbreath och sing. Använd dragonbreath till låg HP sen sing och maja den me ultraballs...