💬
Logga in
Fuska.se

Skoluniformer

53 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Ner med med skoluniformer

aa. men de tycker la inte regeringen . . :/ . vissa partier vill ju ha de o de vill hela skiten de me . . för dom tycker vi blir så söta :P . o så tror dom att de stoppar mobbning vilket de antagligen INTE kommer göra. nått enstaka fall kanske

Bara för att i doms tid så kanske hade dem skoluniformer så behöver vi inte ha det !!

11 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag skulle skita i skoluniformen. Det vore ju bra om man blir tvungen att bettala för den. Då har man ju något man kan skylla på: Vi har inte råd, säger man bara...

Jag skulle aldrig ta på mig en . Det är så töntigt !

15 Jul 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

tycker man ska få ha de kläder man vill. iofs förhindrar det mobbning sägs det men ändå. skulle inte helleer gå med på att bära skoluniform.

16 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

f*n va gay med skoluniformer..tror nog ingen kommer sätta på sig en sån , isåfall lär den personen bli väldigt mobbad ... <_<

Nivå 3 · Lärling

Alla säger nej till skoluniform. Om det blir så att alla måste ha skoluniform så tycker jag att vi ska protestera.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

f*n va gay med skoluniformer..tror nog ingen kommer sätta på sig en sån , isåfall lär den personen bli väldigt mobbad ... <_<

själva vitsen med skoluniform är ju att alla ska ha den :lol:
17 Jul 2005

Skoluniform?? :P

18 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

Alla som har märkeskläder på våran skola blir kallade för snobbar. :huh:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Att se alla personer i samma klädnad vore oerhört tråkigt. Man kunde iallafall fått välja färg.

Dessvärre har jag nästan skoluniform, och många av mina kompisar oxå. Shorta, manchesterbyxor och vattenkammad sidbena. Kan bli sötare?

19 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

De e fett sexigt med skoluniform :)

Nivå 7 · Fuskare

Säger bara en sak om skoluniform..... HAHAHAHAHAHAHAHA!!! seriöst? dom som har lite pengar kommer ju ite för f*n ite ha råd med skoluniform o då kommer mobbningen öka

22 Jul 2005
↗ till inlägget

Säger bara en sak om skoluniform..... HAHAHAHAHAHAHAHA!!! seriöst? dom som har lite pengar kommer ju ite för f*n ite ha råd med skoluniform o då kommer mobbningen öka

jo men då tvingar dom säkert oss o betala :/ . konstiga människor i sveriges regering .

23 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

tyck at det skulle va coolt med skoluniform störande att det finns dom som har shorts när det är jul....

27 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle inte klaga om tjejerna gick runt i japanska skoluniformer

naej! fyfan, aldrig att jag skulle vilja ha det. jag måste gå omkring i mina goth kläder annars får jag damp!

↗ till inlägget

Skoluniform?? :P

Bestämda kläder för skolan...

Men jag då jag måste få gå runt med Mina lacoste och andra märkes kläder annars får jag dubbelt så mycket damp !

Nivå 7 · Fuskare

Utan skoluniform får man mer personlighet. Visst det är bra. Men med skoluniform får man en viss jämställdhet så att ingen kan mobbas för deras klädsel iallafall. det är ju något possitivt iallafall.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in